جمعه دهم فروردین ماه
اتفاقات جالب در فوتبال ایران؛

اینجا همه چیز درهم است!

در این فوتبال بی در و پیکر ما هر اتفاقی که پیش بیاید تعجب برانگیز نیست چون همه چیز به قول معروف اینجا در هم است!

در این فوتبال بی در و پیکر ما هر اتفاقی که پیش بیاید تعجب برانگیز نیست چون همه چیز به قول معروف اینجا در هم است!


1-هنوز یک هفته از آغاز لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور نگذشته است خبر از برکناری یا استعفاء یک مربی به گوش می رسد. رسول خطیبی بعد از باخت سه بر صفر مقابل نساجی مازندران همه انگیزه و اشتهای خود را برای ادامه همکاری از دست داده است.در صورتی که مربیان حرفه ای نه از یک باخت ناراحت می شوند و نه با یک پیروزی مثل پر گل در عرش سیر می کنند. فوتبال یعنی برد و باخت و مربیان ما باید با این خصایص خو بگیرند.

2- هنوز هفته نخست لیگ را سپری نکرده مسابقات دو هفته تعطیل شده اند البته این توقف به خاطر اردوی تیم ملی فوتبال رد بوسنی هرزگوین است قبول داریم که تیم ملی در اولویت است ولی آیا سازمان لیگ از پیش نمی دانست که چنین اردوهایی در پیش خواهیم داشت؟! یکی می گفت برنامه ریزی را فیفا باید از فوتبال ما بیاموزد اما فراموش نکنیم که بازیکنان در دل لیگ های حرفه ای آب دیده می شوند و نیز از یاد نبریم که اعلام اسامی تیم ملی در کوران لیگ باعث نزول انگیزه در بین بازیکنان باقیمانده خواهدشد . به هر روی به نظر می رسد که توقف لیگ حداقل پرسپولیسی ها را خوشحال می سازد که هر روی فرصتی برای پرسپولیسی ها به وجود می آورد تا نفس عمیقی بکشند.

3- از اتفاقات جالب فوتبال ما یکی این است که در تبریز رخ داده است و زنوزی مالک باشگاه تراکتور، حسن آذرنیا مدیر عامل باشگاه ماشین سازی تبریز را رسما بعنوان سرپرست جدید این تیم معرفی کرده است حالا چگونه فاصله مدیرعاملی یک باشگاه تا سرپرستی یک تیم اینقدر کم است نمی دانیم؟! و اما خبر دیگر اینکه علیرضا منصوریان سرمربی تیم تراکتور تمرینات این تیم را چهار روز تعیل کرد تا خود به تهران بیاید و دیداری تازه کند.
نویسنده: حسن امامقلی