جمعه دهم فروردین ماه

موفقیت نمایندگان ایران در انتخابات AVC

انتخابات کمبته های مختلف والیبال قاره آسیا و اقیانوسیه به صورت آنلاین برگزار شد و تا این لحظه پنج نفر از اعضای معرفی شده کشورمان به عضویت کمیته های ذیربط در آمدند.

انتخابات کمبته های مختلف والیبال قاره آسیا و اقیانوسیه به صورت آنلاین برگزار شد و تا این لحظه پنج نفر از اعضای معرفی شده کشورمان به عضویت کمیته های ذیربط در آمدند.

 

انتخابات کمیته های کنفدراسیون والیبال آسیا در حال برگزاری است و بر اساس جدیدترین اخبار رسیده از دل این انتخابات محمود افشاردوست همانند دوره قبل به عضویت کمیته مربیان این تشکیلات در آمد و مسعود یزدان پناه داور ارشد بین المللی بازنشسته جای سعید درخشنده که 16 سال عضو کمیته مسابقات AVC بوده است را گرفت.


کمیته مسابقات یکی از مهمترین کمیته های کنفدراسیون والیبال آسیا است از سوی دیگر مهدی اسلامی خزانه دار فدراسیون نیز به عضویت کمیته مالی کنفدراسیون آسیا در آمد و کسری غفوری نیز در کمیته ساحلی کنفدراسیون آسیا حائز رای شد. این در حالی است که ایران بعد از سالها در کمیته داوران نیز صاحب یک عضو شد.

 

غلامرضا نوروزی رئیس اسبق کمیته پزشکی فدراسیون والیبال ایران با کسب آرای لازم، برای مدت چهار سال دیگر به عنوان عضو کمیته پزشکی کنفدراسیون والیبال آسیا (AVC) انتخاب شد. نوروزی که در سال‌های ۹۴ تا ۹۸ رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی ایران بود، در دو دوره گذشته در کمیته پزشکی AVC عضویت داشت.


فرهاد شاهمیری داور FIVB کشورمان نیز در کمیته داوران کنفدراسیون آسیا پذیرفته شد این موفقیت ها بدون تردید ناشی از موقعیت عالی والیبال کشور ما در قاره کهن و به حتم شایستگی نمایندگان ما در این عرصه است. امیدواریم که یاد شدگان فراموش نکنند که چه مسئولیتی در قبال والیبال قاره و چه رسالتی در برابر همگنان خود در داخل کشور دارند.

از یاد نبریم که ما پیش تر در تشکیلات قاره ای استاد ابراهیم نعمتی را داشتیم که شهرت بسزایی در دنیای توپ و تور بهم زده بود. زنده یاد نعمتی را همه اهالی والیبال دنیا می شناختند و به وی احترام می گذاشتند.