پنجشنبه نهم فروردین ماه
حفظ افراد بدرد بخور در فدراسیون؛

صیامی: پیشکسوتان حامی و نور چشم ما هستند

رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت: تمام تصمیمات این فدراسیون بر مبنای خرد جمعی خواهد بود و ما اصلا دنبال منافع شخصی نیستیم.

رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت: تمام تصمیمات این فدراسیون بر مبنای خرد جمعی خواهد بود و ما اصلا دنبال منافع شخصی نیستیم.


 هاشم صیامی در گفت و گو با خبرنگار البرزورزشی در خصوص اینکه اکثر ورزشکاران و مربیان از اینکه ایشان بر صندلی ریاست این فدراسیون تکیه زده اند خوشحال هستند؛ اظهار کرد: قبلا به مدت چهار سال دبیر فدراسیون و مربی هیات استان و  مربی هیات و... بودم به این خاطر با مشکلات معنوی و مادی ورزشکاران آشنایی کامل دارم. 


وی افزود: در رشته دوومیدانی حدود 140 مدال تقسیم می شود و امیدوارم که بتوانیم رنکینگ خوبی برای کشورمان رقم بزنیم دوومیدانی شامل 24 ماده است به این خاطر مسوولان باید توجه ویژه ای به این فدراسیون داشته باشند دوومیدانی جزو رشته هایی است که همواره جایگاه درخشانی داشته و امسال هم دو ورزشکار سهمیه کسب کرده اند و یک نفر هم جزو نفرات منتخب ما در دنیا است به دنبال این هستیم که ورزشکارانی که شانس کسب سهمیه دارند را در کاروان 2021 دارند افزایش بدهیم. 

 

رئیس جدید فدراسیون دوومیدانی در خصوص معرفی اعضای هیات رئیسه تاکید کرد: ما عجله ای در این کار نداریم زیرا دو هفته برای انتخاب افراد توانمند وقت گذاشتیم تا حضور بیابند و اعضای هیات رئیسه جدید را بر حسب توانایی شان برگزیدیم. یکی از اتفاقات مهمی که در این فدراسیون قرار است به وقوع بپیوندد این است که از ظرفیتهای جامعه دوومیدانی استفاده کنیم و خرد جمعی و فکر جمعی را لحاظ کنیم که پیشرفت فدراسیون سرعت یابد.

 

وی خاطر نشان کرد: همچنین برای استعدادیابی توجه ویژه به تیم های رده پایه از دیگر اولویتهای ما است قصد داریم با آموزش و پرورش که منبع قوی استعدادها است ارتباط بهتری برقرار کنیم و استفاده از صاحب نظران این عرصه در فدراسیون جزو اهداف کوتاه مدت ما است. در اهداف کوتاه مدت توجه به ظرفیتهای فعلی فدراسیون برای شانس کسب سهمیه از دیگر برنامه های مورد توجه است.


صیامی در خصوص اینکه قصد دارند برخی از اعضا فدراسیون را تغییر بدهند عنوان کرد: ما هر تصمیم در فدراسیون دوومیدانی بگیریم با مشورت و دور اندیشی همراه خواهد بود و در تصمیمات هر فردی که در آن زمان برای فدراسیون مطلوب باشد را به جمع اعضای این تشکیلات اضافه کنیم و ما به دنبال منافع شخصی نیستیم. 

 

وی درباره شایعات مربوط به تغییر نائب رئیس بانوان فدراسیون نیز گفت: شما مطمئن باشید هر فردی را که بدرد فدراسیون بخورد حفظ خواهیم کرد.

 

رئیس جدید فدراسیون دوومیدانی در مورد اختلاف بین پیشکسوتان این عرصه بیان کرد: تلاشمان بر این است که مجموعه کارشناسانی که در دوومیدانی هستند و می توانند به ما کمک کنند را دور هم جمع کنیم زیرا فدراسیون دوومیدانی متعلق به همه پیشکسوتان است و پیشکسوتان این رشته نور چشم ما هستند و باید به آنها احترام گذاشته شود. زیرا بارها اتفاق افتاده که همین پیشکسوتان در دستگاه های کاری دیگر مشغول به فعالیت بودند و ما را مورد حمایت قرارداده اند به این خاطر دست آنها را به گرمی فشاریم و علاقمندیم که همچنان ارتباطشان را با ما حفظ کنند و از آنها می خواهیم که حامی ما باشند بلکه بتوانند گره ای از کار دوومیدانی در کشور باز کنند و از آنها خواهش می کنیم که پیشقدم شوند و در کنار ما باشند.


 گفت و گو: الهه طائمه