جمعه سی و یکم فروردین ماه

پرداخت 300 میلیون برای یک بازیکن!

آراسته نژاد: از مدارس روستا بازیکن تحویل تیم ملی می دهیم.

آراسته نژاد: از مدارس روستا بازیکن تحویل تیم ملی می دهیم.


در یک شهر کوچک 500 هزار نفری کارکردن در زمینه فوتبال و دختران بسیار دشوار است اما به مرور این فرهنگ ورزشی جا افتاد و امروز خانواده های متعصب دیروز یار و یاور ما شده اند. ایناس آراسته نژاد مربی تیم فوتبال پالایش گاز ایلام در گفت و گو با البرز ورزشی با بیان این مطلب گفت: در سایه سازندگی و البته حمایت مدیران پالایش گازشهر ما که از سال 88 تاکنون حامی فوتبال بانوان بودند امروز با 9 بازیکن در سنین جوانی و 5 بازیکن در بخش زیر 16 سال تحویل تیم های ملی داده ایم بازیکنانی مثل غزال مرشدی، فاطمه پسندیده ، فاطمه یوسفی ، رژین تمبریان و محدثه زلفی نمونه هایی از استعدادهای بلانده شهرهای استان همانند ایلام ، دهدران، آبدانان، ایوان و.. هستند.

 

سرمربی تیم پالایش گاز ایلام همچنین از زهرا حاتم و فاطمه عزیزی به عنوان دو بازیکن طراز اول شهرشان نام برده و افزود: بر خلاف برخی از شهرها که پول می دهند و بازیکن از نقاط مختلف می گیرند ما لذت تیم داری را در سایه سرمایه گذاری برای بچه های بومی منطقه جست و جو می کنیم. از مدارس در روستاها گرفته تا نقاط دور و نزدیک استعدادهای ناب را زیر نظر می گیریم خودم از مربیان استعدادیاب کشور هستم و می دانم که چه وظیفه مهمی در قبال نوجوانان و جوانان دارم.

 

آراسته نژاد درباره تیم داری در ایران  برخی نقاط مثل بم و.. گفت: ما بالاترین پولی که به یک بازیکن می دهیم شاید به سه میلیون نرسد در صورتی بر اساس شنیده ها و گفته ها در تیم های دیگر پارسال 120 میلیون و امسال حتی 300 میلیون به یک بازیکن دستمزد پرداخت می کنیم و ما هرگز نمی توانیم چنین پولی را هزینه کنیم.


گفت و گو: مرجان بنی یعقوب