جمعه دهم فروردین ماه
نبی در ضیافت سفارت ایران در ترکیه؛

برای موفقیت در مسابقات باقیمانده تیم ملی تلاش خواهیم کرد

اعضای تیم‌ ملی فوتبال کشورمان پیش‌ از ترک ترکیه و عزیمت به بوسنی و هرزگوین در ضیافت ناهار سفارت جمهوری اسلامی ایران در ترکیه حاضر شدند.

اعضای تیم‌ ملی فوتبال کشورمان پیش‌ از ترک ترکیه و عزیمت به بوسنی و هرزگوین در ضیافت ناهار سفارت جمهوری اسلامی ایران در ترکیه حاضر شدند.

به گزارش پایگاه خبری البرزورزشی ،کاروان تیم ملی فوتبال ایران که بامداد دیروز وارد شهر استانبول شد در ضیافت ناهار سفارت ایران در ترکیه شرکت کرد.
مهدی محمد نبی، دبیرکل فدراسیون ضمن تقدیر و تشکر از استقبال و برگزاری ضیافت نهار توسط سفارت ایران در ترکیه در سخنانی کوتاه گفت: تیم ملی فوتبال از اهمیت بسیار زیادی در بین مردم عزیز کشومان برخوردار است و بازیکنان ملی‌پوش نیز جایگاه خاصی در میان فوتبالدوستان جوان دارند.


اقدامات بسیار خوبی را با توجه به شرایط سخت حاصل از شیوع ویروس کرونا برای تیم ملی درنظر گرفتیم و در تلاشیم که با ادامه این روند و حمایت‌ همه ارکان ورزش و همچنین سایر مسوولان به مانند مدیران ورزش دوست سفارت کشورمان در ترکیه که امروز میزبانی تیم ملی کشور را برعهده داشتند، برای کسب نتایج لازم در مسابقات باقی مانده از مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قدم برداریم.به نمایندگی از تیم ملی از همراهی دوستان عزیزمان در سفارت کمال سپاس را دارم و برای آنها تداوم توفیق را از درگاه الهی خواهانم.

تیم ملی فوتبال ایران وارد بوسنی و هرزگوین شد

کاروان تیم ملی فوتبال کشورمان که از ساعت ۲۰:۰۰ به وقت محلی ترکیه را ترک کرده بود،دقایقی قبل وارد بوسنی و هرزگوین شد.

 

سعید عزت‌الهی، کاوه رضایی، علی قلی‌زاده، میلاد محمدی و سیدمجید حسینی در ترکیه به کاروان تیم ملی ملحق شدند و به همراه سایر ملی‌پوشان به محل برگزاری دیدار پنجشنبه شب تیم ملی کشورمان برابر بوسنی و هرزگوین سفر کردند.