پنجشنبه نهم فروردین ماه
لک شایسته حضور در تیم ملی؛

پنجعلی: گل به خودی را در بازی با عربستان هرگز از یاد نمی برم

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس می گویدمتاسفانه داور بازی با سایپا کارت قرمز نادرست خود با عث شد که بازیکن پرسپولیس اخراج و یحیی گل محمدی 10 نفره بازی را اداره کند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس می گویدمتاسفانه داور بازی با سایپا کارت قرمز نادرست خود با عث شد که بازیکن پرسپولیس اخراج و یحیی گل محمدی 10 نفره بازی را اداره کند.


محمد پنجعلی بازیکن سابق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس با بیان این مطلب به البرزورزشی گفت: داور باید قانون را بدرستی اجرا کند و برایش تیم مهمان یا میزبان تفاوتی نداشته باشد.


مدافع سابق تیم ملی فوتبال درباره برگزاری دیدار تدارکاتی تیم ملی با بوسنی و هرزگوین نیز گفت: این مسابقه به حتم در افزایش میزان هماهنگی تیمی و آمادگی فردی بازیکنان تاثیرات مثبتی خواهد داشت. تیم ملی ما بعد از آن دو باخت بسیار بد در زمان مربیگری ویلموتس اکنون نیاز به کمکهای فنی و فکری دارد. باخت به عراق و بحرین برای همه ما غیر قابل هضم بوده است.


کاپیتان سابق پرسپولیس درباره زنده یاد محمود یاوری که امرزو درگذشته است گفت: من در یک دوره مسابقات مقدماتی جام ملتهای آسیا شاگرد محمود خان بوده و درسهای زیادی از ایشان آموخته ام البته تیم ایران بعدا با هدایت ناصرخان ابراهیمی در مرحله یک چهارم نهایی با عربستان بازی کرد و با اینکه یک بر صفر از این تیم جلو بودیم در پایان به خاطر گل به خودی شاهین بیانی که به اشتباه وارد دروازه تیم ملی شده بود کار به ضربات پنالتی کشید که متاسفانه موفق نشدیم به فینال راه پیدا کنیم و من هرگز آن بازی بر را از خاطر فراموش نمی کنم.


پنجعلی درباره دلایل عدم دعوت حامد لک به تیم ملی گفت: واقعا نمی دانم که اسکوچیچ چه دلیل برای دعوت نکردن از لک دارد ولی امیدوارم با دعوت این سنگربان جوان انگیزه را در وی و سرخپوشان پایتخت افزایش دهد.  

 
گفت و گو: حسن امامقلی