پنجشنبه نهم فروردین ماه

حضور دبیر در انستیتو کشتی

نخستین وبینار مسئولان کمیته آموزش هیأت کشتی استان ها توسط انستیتو بین المللی کشتی برگزار شد.

نخستین وبینار مسئولان کمیته آموزش هیأت کشتی استان ها توسط انستیتو بین المللی کشتی برگزار شد.


 در این وبینار که در محل فدراسیون کشتی برگزار شد، تمامی مسئولان کمیته آموزش هیأت های کشتی استان ها حضور داشتند.


دبیر: انستیتو مرکز تفکر برای کشتی کشور است
علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در این وبینار گفت: انستیتو بعنوان یک مرکز علمی و آموزشی باید مرکز تفکری برای رشد و ارتقاء کشتی کشور باشد و مراکز آموزش استان ها نیز باید مرکز تفکر کشتی در استان های خود باشند.


وی با اشاره به این موضوع که بحث آموزش برای فدراسیون کشتی بسیار مهم است تصریح کرد: مربیان ما در استان ها باید آموزش صحیح ببینند و کشتی ما از نبود آموزش صحیح ضربه می خورد.


رئیس فدراسیون تأکید کرد: مسئولان آموزش استان ها باید ارتباط مستقیم با انستیتو کشتی بعنوان یک مرکز علمی داشته باشند و همانند چارت انستیتو را در هیأت کشتی استان خود پیاده کنند.


دکتر کامبیز مرادی سرپرست انستیتو بین المللی کشتی در مورد این وبینار گفت: این وبینار به منظور هماهنگی مسئولان کمیته آموزش هیأت های کشتی استان ها با انستیتو کشتی و فدراسیون برگزار شد و از نمایندگان هیأت های کشتی استان ها خواستیم همگام با انستیتو کشتی نسبت به تشکیل کمیته های ذیربط مانند کمیته مربیان، کمیته استعدادیابی، کمیته تغذیه و ... اقدام کنند.


مرادی افزود: در این وبینار 18 مورد از برنامه های انستیتو کشتی را ارائه دادم و منتظر آن هستیم که شرایط به لحاظ شیوع ویروس کرونا مناسب شود تا بتوانیم به برنامه های خود را که برگزاری کلاس های آموزشی در استان ها است، اجرایی کنیم.