جمعه دهم فروردین ماه

ظریف: خیال والیبال ما از بابت لیبرویی راحت است

بهترین لیبروی جام قهرمانان جهان در سال 2013 کاری با والیبال ندارد و اوقاتش را با بیزنس غیر ورزشی سپری می کند.

بهترین لیبروی جام قهرمانان جهان در سال 2013 کاری با والیبال ندارد و اوقاتش را با بیزنس غیر ورزشی سپری می کند.


فرهاد ظریف ملقب به کوچک مرد بزرگ یکی از نامهای ماندگار والیبال کشور ما است که بعد از حدود 20 سال تلاش و درخشش بی وقفه در رئه های سنی نوجونان تا بزرگسالان کمتر در صحنه های والیبال حضور می یابد او حتی بساط آکادمی اش را هم جمع کرده است. با ظریف درباره مسئل مختلف گفت و گو کردیم وی درباره کاندیداتوری ولادمیر الکنو برای سرمربیگری تیم ملی ایران گفت: الکنو اسم بزرگی دارد ولی چون سیستم والیبال روس ها با والیبال ما نزدیکی ندارد خودم برنامه های کاستلانی مربی آرژانتینی را بیشتر می پسندم. اما در نهایت گویا نظر بیشتر کارشناسان به نام و آوازه الکنو بوده است.


ظریف درباره لیبروهای حال حاضر والیبال ایران نیز گفت: بازیکنانی که در این پست داریم تا چندین سال آینده لیبرویی تیم ملی تضمین خواهد بود. 


محمدرضا حضرت پور، سیامک مرندی، محمدرضا موذن و مصطفی حیدری در حال حاضر از تجارب بسیار بالا و عملکرد آماری بسیار خوبی دارند و شاید لیبرویی یکی از معدود پست های والیبال ما باشد که کمبود بازیکن نداریم. بهترین لیبروی نوجوانان جهان در سال 2000 قاهره درباره حضور احتمالی اش در اردوی آتی تیم ملی نوجوانان نیز گفت: هنوز تکلیف سرمربی این تیم مشخص نیست ولی اعتقاد دارم با توجه به تخصصی شدن پست های بازیگری مربیان ویژه می توانند در رشد بازیکنان موثر باشند و اگر از من دعوتی به عمل آید حتما همکاری خواهم کرد.


وی درباره ارتباط خود با بازیکنان تیم ملی گفت: چندی پیش با آقای سعید معروف گفت و گویی داشتیم ولی صحبت ما درباره والیبال نبود بنابراین اطلاع ندارم که آیا وی به بایک ماتور رسیده یا دیگران چکار می کنند.

گفت و گو: جمشید حمیدی