شنبه یکم اردیبهشت ماه

محمد علی گرایی: از مربی مازندران خواستم کوچ من باشد

هر سال مسابقه انتخابی داشتیم و امسال هم برگزار شد. شکل انتخابی سال های گذشته با امسال متفاوت بود اما در ماهیت آنها با یکدیگر تفاوتی نداشت.

هر سال مسابقه انتخابی داشتیم و امسال هم برگزار شد. شکل انتخابی سال های گذشته با امسال متفاوت بود اما در ماهیت آنها با یکدیگر تفاوتی نداشت.


محمدعلی گرایی در همین رابطه به خبرگزاری البرز گفت: با توجه به شرایط موجود و نظر کادر فنی من فقط یک کشتی گرفتم که برنده شدم و امیدوارم اگر توفیق حضور در جهانی حاصل شد، نتیجه خوبی بگیرم و با مدال خوشرنگ به وطن بازگردم.


وی در رابطه با وضعیت تمرینات خود در شرایط کرونایی کشور و اینکه با چند درصد از آمادگی در مسابقه انتخابی شرکت کرد، اظهار داشت: شرایط آمادگی نسبتا خوبی داشتم و تمرینات معمول را انجام داده بودم. البته ۱۰ روز آخر که از جمع اردونشینان جدا شدم و به شیراز رفتم تقریبا هیچ تمرینی انجام ندادم. تعطیلی باشگاهها، نبود حریف تمرینی و ترس از کرونا دلایل بی تمرینی من بود. از طرفی برادرم محمدرضا هم کرونا گرفته بود به همین دلیل با او هم نمی توانستم تمرین کنم در نتیجه با همان وضعیت به تهران بازگشتم و در مسابقه انتخابی شرکت کردم.


دارنده مدال برنز جهان در پاسخ به این پرسش که چرا مربی مازندرانی او را در مسابقه انتخابی کوچ می کرد، خاطرنشان کرد: من از رییس هیات کشتی استان فارس خواسته بودم مربی مورد نظر بنده را جهت هدایت به تهران اعزام کند که برخلاف خواست من او فرد دیگری را برای این امر اعزام کرد. چاره ای نداشتم جز اینکه از حسین زاده مربی خوب مازندران تقاضا کنم هدایت بنده را در مسابقه انتخابی برعهده بگیرد.


گرایی در رابطه با دلایل عدم واکنش خود به این موضوع تاکید کرد: نمی خواستم در خلال مسابقات انتخابی جنجال و هیاهو ایجاد شود. در صورت لزوم به موقع خود مطالبی را  در این باره بیان خواهم کرد.


وی در پایان ضمن اظهار امیدواری جهت بازیابی سلامتی کامل برادر خود محمدرضا گرایی، از خانواده و همسر خود به سبب همراهی و حمایت قدردانی کرد. محمدعلی گرایی در عین حال وعده داد در صورت برگزاری مسابقات جهانی ۲۰۲۰ صربستان یک مدال خوشرنگ دیگر به کلکسیون افتخارات خود بیفزاید. او در عین حال از برگزاری اردوها در سایه رعایت پروتکل های بهداشتی اظهار خرسندی کرد.


احمد دباغ