پنجشنبه نهم فروردین ماه

امیر شقاقی: بانوان ورزشکار کشورمان مظلوم واقع شده اند

مربی باشگاه سپاهان اصفهان گفت: تیم های فوتبال بانوان کشورمان متاسفانه پخش زنده ندارد و از این نظر در مورد دختران کشورمان مظلوم واقع شده اند.

مربی باشگاه سپاهان اصفهان گفت: تیم های فوتبال بانوان کشورمان متاسفانه پخش زنده ندارد و از این نظر در مورد دختران کشورمان مظلوم واقع شده اند.

 

 مهناز امیرشقاقی در گفت و گو با البرزورزشی اظهار کرد: در باشگاه سپاهان اصفهان مربی تیم ملی بانوان هستم و سال گذشته هم تیم آذرخش را که در لیگ دسته یک حضور داشت وارد لیگ برتر کردم.
وی افزود: برای باشگاه سپاهان یک برنامه طولانی مدت داریم و هم اکنون مشغول جوان گرایی و استعدادیابی روی فدراسیون فوتبال بانوان به صورت آکادمیک هستیم در مورد شاکله اصلی تیم سپاهان باید بگویم که یک برنامه بلند مدت مد نظر داریم که تعدادی ورزشکار هم اضافه شده و در مجموع ترکیبی از با تجربه ها و جوانان را در کنار هم در یک تیم قرار دادیم.


امیرشقاقی در ادامه بیان کرد: هدفمان این است که تیم اصفهان در مورد جذب بازیکن بی نیاز و خودکفا شود به این خاطر تلاشمان را بی وقفه ادامه می دهیم.  

 

امیر شقاقی در ادامه تصریح کرد: به خاطر شرایط کرونا تقریبا بیشتر از سه هفته است که در کمپ صفائیه کمپین زده ایم و مشغول کار اجرایی هستیم خوابگاه و محل تمرینمان هم در همین منطقه است و به صورت متمرکز تمریناتمان را ادامه می دهیم و سعی می کنیم که به خاطر ویروسی که این روزها بلای جان خیلی ها شده است در شهر رفت و آمد نداشته باشیم تا درگیر ویروس منحوسی که ا کنون در همه جا وجود دارد نشویم. البته اینجا همه چیز تحت کنترل است.


وی در مورد اینکه به تازگی چند بازیکن وارد تیم سپاهان اصفهان شده است خاطر نشان کرد: هم اکنون سه بازیکن جدید به نام های زهره کودایی، فاطمه اردستانی و سنا صادقی از بازیکنان مطرح تیم جوانان ما هستند. تیم نوجوانان هم تازه کار و جوان هستند.

 

مربی باشگاه سپاهان اصفهان در ادامه بیان کرد: یکی از مشکلات اصلی لیگ بانوان نداشتن اسپانسرینگ است این بازی ها متاسفانه پخش زنده ندارد و جزو مواردی است که دختران ورزشکار این سرزمین مظلوم واقع شده اند. اگرچه تیم سپاهان اصفهان در بخش بانوان اولین باشگاهی است که از لحاظ نظم به آن رسیدگی می شود امیدواریم که بتوانیم فعالیت خود را به نحو احسنت ادامه بدهیم در حال کار روی تیم هستیم تا بتوانیم وارد لیگ پویا شویم و در طولانی مدت بازی قابل قبولی ارائه بدهیم تا در آینده نیز به تیم ملی کمک ارزنده ای شود.


وی در پایان ابراز کرد: باید از مدیرعامل و اعضای کادر فنی تیم سپاهان تشکر ویژه داشته باشم که در ثبت نام تمام تیم ها به عنوان الگو هستند و مطبوعات و رسانه ها باید از همچین مدیریتهایی در افکار عمومی جامعه تشویق کنند که حامی ورزش بانوان هستند زیرا حمایت از ورزش بانوان در ایران نادیده گرفته شده است.

    
گفت و گو: الهه طائمه