جمعه دهم فروردین ماه
نگاه به روز پیش...

تحسین تیم های بازنده در مارتن های دیدنی

هفته نهم لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور تحت الشعاع دو مارتن دیدنی در تالار آزادی بود. دو مسابقه ای که در پایان آن تیم های بازنده مورد تحسین قرار گرفته اند. 

هفته نهم لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور تحت الشعاع دو مارتن دیدنی در تالار آزادی بود. دو مسابقه ای که در پایان آن تیم های بازنده مورد تحسین قرار گرفته اند. 

 

در ماراتن خاتم اردکان و شهرداری ارومیه زیبایی های زیادی به تصویر کشیده شده است در حالی که تیم خاتم با آنالیز بسیار خوب و نمایش دیدنی آرش کمالوند و مهدی رضایی تیم پر ستاره شهرداری ورامین را تحت فشار قرارداده بود با تعویض پاسور و ورود فرهاد سال افزون ورق به سود مردان ارومیه برگشت و نمود عالی میثم صالحی در حملات قدرتی و آبشار های پایپ و بازگشت پر فروغ پوریا یلی پیروزی و دریافتهای بی نقص محمد رضا حضرت پور به جمع مردان شهرداری پیوست در این مسابقه یلی و صالحی هر کدام به ترتیب 24 و 26 امتیاز اندوخته بودند اما یکه تاز میدان جوانی به نام مهدی رضایی بود که در قطر پاسور تیم خاتم 29 امتیاز گرفت او دومین جوان آملی است که در خارج از خانه در لیگ ایران می درخشد.


 
و اما ماراتن دوم تیم هورسان رامسر مقابل شهرداری ورامین به تصویر کشید دو تیمی که بیشترین یاران کرونا زده را داشتند بازی خوبی را ارائه دادند ، جنگیدند و پا پس نکشیدند. در تیم هورسان الکس قطر پاسور برزیلی 14 امتیاز گرفت و در کنار فرهاد نظری افشار بهترین بودن ولی ورامین با حملات موثر علی جلالی و محمد فلاح و چند دفاع حساس مهرداد بابایی از گرداب نجات پیدا کرد. ورامین با اینکه مهره های زیادی را از دست داده است ولی در مجموع تیم جنگنده ای را در اختیار دارد.

شهرداری گنبد و سایپا تهران این بار برای کسب پیروزی کار دشواری نداشتند تیم جوان گنبد در سه ست بر تیم قعر نشین راهیاب ملل کردستان چیره شد و سایپا هم برای شکست دادن دیگر تیم انتهای جدول آذر باتری کار مشکلی نداشت. ولی در فنی ترین بازی هفته نهم مصاف فولاد سپاهان و شهداب یزد یک پیکار تمام عیار بود که اگرچه سه بر یک به سود نصف جهانی ها شد اما نمایش هر دو تیم دلپذیر می نمود.

در تیم سپاهان که از اواخر ست سوم مجتبی میرزا جانپور را به دلیل آسیب دیدگی آشیل پا از دست داده بود پرویز پزشکی در پاسوری، علی اصغر مجرد در آبشارهای سرعتی، کیاوش حیدری  و مهدی مرندی و علی مباشری در داخل میدان دیدنی بودند. در تیم شهداب سلیم چپرلی با 19 امتیاز و بهنام حاجی پور با 17 امتیاز موثرترین ها بودند.

 

در پایان مسابقه جذاب محمدی راد سرمربی نام آشنای تیم سپاهان با تمجید از تیم حریف گفت: شهداب با این بازی که ما دیده ایم مقابل هر تیمی برنده خواهد شد و سرانجام فولاد سرجان ایرانیان که با 25 امتیاز همچنان بر صدر جدول تکیه زده است در سه ست بر تیم پیکان غلبه کرد. برای سیرجانی ها سوای صابر کاظمی که همیشه خوب بازی می کند آرمین تشکری و به ویژه رحمان محمدی راد عالی بودند. 


ترین های هفته: 


پاسور:
پرویز پزشکی-فرهاد سال افزود و علیرضا بهبودی


سرعتی: 
محمد رضی- علی اصغر مجرد- مهرداد بابایی


قدرتی: 
میثم صالحی- رحمان داوودی- مجتبی میرزا جانپور


قطر پاسور:
پوریا یلی- مهدی رضایی- بنیامین ایگدری


لیبرو ها: 
محمدرضا حضرت پور – مهدی مرندی- محمدرضا موذن

 
امتیاز آورترین بازیکن:
مهدی رضایی  با 29 امتیاز


بازیکن هفته:
پرویز پزشکی


چهره هفته:   
علی مباشری


مربی هفته:
رحمان محمدی راد با تقدیر از دکتر فرهان نفر زاده و عارف باقرزاده


داور هفته:
داوود نافعی( داور اول)- میثم پارسه ( داور دوم)


نویسنده: جمشید حمیدی