پنجشنبه نهم فروردین ماه

بکماز: جامعه هندبال امروز بازی جذابی را تماشا خواهند کرد

سرمربی زغال سنگ طبس گفت؛  صنعت مس تیم قدرتمند و مدافع عنوان قهرمانی است اما هر تیمی اشتباهات کمتری داشته باشد پیروز میدان خواهد بود

سرمربی زغال سنگ طبس گفت؛  صنعت مس تیم قدرتمند و مدافع عنوان قهرمانی است اما هر تیمی اشتباهات کمتری داشته باشد پیروز میدان خواهد بود.

 

علیرضا بکماز سرمربی جوان و خوش آتیه هندبال کشور و باشگاه زغال سنگ حاضر در سی و سومین دوره رقابت های لیگ پیش از اولین بازی تیمش در دور برگشت این رقابت ها در گفت و گو با خبرنگار البرز ورزشی اظهار داشت؛ تیم مس کرمان قهرمان فصل گذشته لیگ برتر هندبال امسال نیز از مدافعین عنوان قهرمانی به حساب می آید که بازیکنان بسیار خوب و کادر بسیار مجربی در روی نیکمت دارد اما ما نشان دادیم تیم ساده ای نیستیم و مقابل هر تیمی به راحتی تسلیم نخواهیم شد.

 

بکماز در ادامه یاد آور شد: قطعا امروز جامعه هندبال شاهد بازی خوبی و جذابی هستند اما این بازی آنچنان  حساسیت خاصی برای تیم طبس ندارد چرا که این دیدار  هم مانند همه بازی ها دو امتیاز دارد و فارغ از هر نتیجه ای ما به ادامه لیگ برتر فکر می کنیم .

 

بکماز افزود: هر تیمی بهتر عمل کند و اشتباهات کمتری داشته باشد برنده بازی خواهد بود و من به آینده تیم خودمون امیدوارم و قطعا رفته به رفته عملکرد بهتری خواهیم داشت.

 

سرمربی طبسی ها در جواب به سوال خبرنگار البرز که بازی تقابل با تیمی است که هم بازی های زیادی در آن داشته گفت: در مقابل کادر قدرتمندی از تیم مس که روزی افتخار شاگردیشون رو داشتم بازی دارم و سعی میکنم بهترین خودم باشم و همچنین بازیکنان با اخلاق تیم مس که سابقه هم بازی بودن باهم در سال های اخیر رو داشتیم و عین رقابت عال ، رفاقت عالی تری خواهیم داشت.

 

سرمربی جوان زغال سنگ در پایان گفت: از همین جابه نوبه خودم تشکر می کنم  از تمام عوامل فدراسیون هندبال که در این شرایط بسیار سخت ، بازی هارو با رعایت پروتکل های بهداشتی به شکل عالی برگزار می کنند ان شالله لیگ خوبی را شاهد باشیم و بازیکنان،کادرفنی و عوامل اجرایی با صحت سلامت دور رفت لیگ را پشت سر بگذارند.

نویسنده: صمد خزایی