پنجشنبه نهم فروردین ماه

پیروزی نیروی زمینی در دور دوم هندبال باشگاه های کشور

دور دوم رقابتهای هندبال باشگاه های کشور در تهران آغاز شد و طی آن تقابل تیم های نظامی لیگ هندبال با برد نیروی زمینی کازرون به پایان رسید.

دور دوم رقابتهای هندبال باشگاه های کشور در تهران آغاز شد و طی آن تقابل تیم های نظامی لیگ هندبال با برد نیروی زمینی کازرون به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری البرز ورزشی؛ دور دوم سی و سومین دوره رقابت های لیگ برتر هندبال مردان کشور یادواره شهید پورجعفری از دیروز ۲۰ مهر در تالار هندبال شهید سلیمانی تهران به صورت متمرکز استارت خورد.

 

در نخستین بازی دور برگشت دو تیم نظامی پاس ناجا قم و نیروی زمینی شهید شاملی کازرون به مصاف هم رفتند این مسابقه که به صورت زنده از شبکه ورزش به روی آنتن رفت با سوت برادران قیصری داوران اصفهانی اغاز شد. در دقایق نخست بازی نماینده قم از هندبالیست های کازرونی پیش افتاد و ده دقیقه ابتدایی بازی خوبی را ازخود به نمایش گذاشت. پاس ناجا که سرمربی خود علیرضا ربیع دولت ابادی را در اختیار نداشت در پایان نیمه نخست برخلاف شایستگی با اختلاف یک گل و نتیجه ۱۴ بر ۱۳ به رختکن رفت.

 

 در شروع نیمه دوم کازرونی ها نسبت به نیمه اول بهتر بازی را آغاز کردند و در این نیمه هم با درخشش سنگربان خود علی رحیمی در چهار چوب دروزاه و گل های زیبا بهرام رستمی و میثم نوروزی تبار تیم برتر میدان بودند و با حساب ۳۲ بر ۲۶ پیروز نبرد تیم های نظامی لیگ برتر هندبال شد.

 

در ادامه بازی های روز اول دور برگشت در گروه A این پیکارها تا ساعاتی دیگر تیم های نفت وگاز گچساران و پرسپولیس بهبهان به مصاف هم می روند و در اخرین دیدار ساعت: ۱۸:۰۰ سبزپوشان  ذوب آهن مقابل ستارگان دشتستان صف آرایی می کند تیمی‌ که در دور اول این رقابت ها حضور نداشت.

خبرنگار: صمدخزایی