جمعه دهم فروردین ماه

لیگ والیبال در ایستگاه دهم

فردا با انجام 6 مسابقه دیگر تیم های لیگ برتری والیبال از مرز 67 مسابقه می گذرند تا در سایه برداشت از مسابقات متمرکز سه روزه در تهران برای مسابقات هفته های یازدهم به بعد آماده شوند.

فردا با انجام 6 مسابقه دیگر تیم های لیگ برتری والیبال از مرز 67 مسابقه می گذرند تا در سایه برداشت از مسابقات متمرکز سه روزه در تهران برای مسابقات هفته های یازدهم به بعد آماده شوند.

 

فردا در سومین روز دور تجمعی والیبال برتر باشگاه های کشور باید به تماشای چند بازی دیدنی بنشینیم که شاید نبرد سایپا تهران و شهداب یزد یکی از مهمترین آنها باشد. تا جایی که مصطفی کارخانه سرمربی نارنجی پوشان با احترام از حریف یزدی سخن می گوید. سایپا در نبود سید موسوی که پیوستن وی به پیاچنزا تقریبا قطعی شده باید که روی همه حریفان حسابی ویژه باز کند.

هورسان رامسر و شهرداری قزوین می تواند نبرد دو تیم تازه وارد لیگ را به گونه ای دیگر تصویر بکشد و بدون تردید این دیدار نیز نکته های قابل تاملی خواهد داشت. از دیدارهای دیگری که می توان به آن تاکید داشت نبرد خاتم اردکان و شهرداری ورامین خواهد بود.

 

شهرداری البته که راه خوب پیکار گری را بلد است و خاتم که دیروز روی دیگری از سکه بازی گروهی خود را نشان داده است. فولاد سپاهان و پیکان هم می تواند جاذبه هایی برای تماشا داشته باشد سپاهان همانند فولاد سیرجان با اقتدار در صدر جدول به پیش می تازد و اما نبرد دو تیم شمالی شهرداری گنبد و لبنیات هراز آمل هم می تواند جاذبه هایی ویژه داشته باشد.
روزگاری گنبد و آمل قطر بزرگ والیبال حومه دریا و جنگل بودند اما نه گنبد آن گنبد دو سه دهه است و نه آمل که دوران جدیدی را در والیبال حرفه ای کشور تجربه کرده است علی ایحال فردا شب تیم ها با انجام 6 بازی به شهر و دیار خود بازمی گردنند تا دو هفته دیگر و اینکه ایام کرونا چه سرنوشتی را برای تیم های ورزشی و اصولا مردمان این روزگار رسم خواهد کرد.  

برنامه دیدارهای فردا:

شهداری گنبد – هراز آمل ساعت 11 خانه والیبال

فولاد سپاهان – پیکان تهران ساعت 11 فدراسیون والیبال

شهرداری ارومیه – راهیاب کردستان ساعت 14 خانه والیبال

سایپا تهران – شهداب یزد ساعد 14 خانه والیبال

خاتم اردکان- شهرداری ورامین ساعت 17 فدراسیون

هورسان رامسر – شهرداری قزوین ساعت 17 فدراسیون