پنجشنبه نهم فروردین ماه

آشوری: پرسپولیس به دو، سه یار جدید نیاز دارد

پرسپولیس برای حضور قدرتمند در ادامه لیگ قهرمانان آسیا و موفقیت در مسابقات سراسری باشگاه های کشور نیازمند گرفتن دو سه بازیکن خوب است.

پرسپولیس برای حضور قدرتمند در ادامه لیگ قهرمانان آسیا و موفقیت در مسابقات سراسری باشگاه های کشور نیازمند گرفتن دو سه بازیکن خوب است.


محسن آشوری هافبک تکنیکی سالهای نچندان دور تیم ملی فوتبال و باشگاه پرسپولیس در گفت و گو با البرزورزشی با بیان این مطلب افزود: اطلاع دارم که یحیی گل محمدی همچنان در حال نفرات جدید برای تکمیل تیمش است تا با استحکام بیشتری به استقبال فصل جدید لیگ فوتبال برود پرسپولیس بعد از اتفاقات اخیر بیش از همه به آرامش نیاز دارد و نباید اجازه بدهند تمرکز این تیم بهم بخورد. 


مربی سابق پرسپولسی و خوشه طلایی ساوه درباره تیم ملی ما نیز افزود: تیم ملی فوتبال ما در زمان هدایت کارلوس کیروش دو بار از دور مقدماتی مسابقات صعود کرد و در جام جهانی برزیل و روسیه نمایش به نسبت خوبی داشت بنابرای انجام بازی های تدارکاتی برای این تیم ضروریاست و سرمربی کروات کنونی تیم ملی نیز از این ایده قافل نمانده است. امیدوارم که تیم ملی بتواند شکست مقابل عراق و بحرین را جبران کند و با ارایه بازی های غرور بر انگیز از اعتبار فوتبال ملی ما دفاع کند.


آشوری درباره این روزهای زندگی ورزشی خود گفت: در حال حاضر در شهر محل سکونتم نوشهر تیم داری می کنم اما به انتظار نشسته ام تا ببینم که سرنوشت مربیگری من در این فوتبال به کجا خواهد کشید.

    
گفت و گو: حسن امامقلی