پنجشنبه نهم فروردین ماه

نشست هماهنگی ناظران لیگ‌های بانوان برگزار شد

نشست هماهنگی ناظران لیگ‌های بانوان به صورت وبینار با حضور دکتر داورزنی رئیس فدراسیون والیبال برگزار شد.

نشست هماهنگی ناظران لیگ‌های بانوان به صورت وبینار با حضور دکتر داورزنی رئیس فدراسیون والیبال برگزار شد.

 

به گزارش پایگاه خبری البرزورزشی، مهناز شاددل مشاور امور بانوان رئیس فدراسیون، شهرام عظیمی سرپرست کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات و ناظران لیگ‌های بانوان، از دیگر شرکت‌کنندگان در این نشست آنلاین بودند.

 

رئیس فدراسیون والیبال در این نشست بر دقت و رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی برای حفظ سلامتی بازیکنان، کادر فنی و عوامل اجرایی مسابقات تاکید کرد و گفت: ناظران فنی نقش بسیار مهمی در این زمینه دارند و باید تمام تلاش خودشان را انجام دهند.

 

دکتر محمدرضا داورزنی به اهمیت کار ناظران در والیبال اشاره کرد و گفت: ناظران در اجرای قوانین کوتاهی نکنند، زیرا والیبال برای تداوم رشد و بالندگی خود نیازمند اجرای دقیق‌تر قوانین و مقررات است.

 

در ادامه این نشست، ناظران شرکت‌کننده نیز دیدگاه‌های خود را برای بهتر برگزار شدن لیگ‌های برتر و دسته یک بانوان مطرح کردند.

 

در این نشست علاوه بر تشریح وظایف ناظران لیگ‌های برتر و دسته یک بانوان، نکات فنی و مهم مربوط به رعایت پروتکل‌های ورزشی – بهداشتی مسابقات و تمرینات والیبال یادآوری شد.

 

لیگ برتر بانوان سال ۹۹ جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از پنج‌شنبه ۲۹ آبان‌ماه در دو گروه مقدماتی و به صورت متمرکز شروع می‌شود.

 

شهرهای تهران، قزوین و بابل در گروه الف و شهرهای اصفهان، تهران و شیراز در گروه ب میزبان دور مقدماتی لیگ برتر متمرکز بانوان خواهند بود و برای حفظ پروتکل‌های بهداشتی و ریکاوری مناسب بازیکنان، هر گروه بعد از یک هفته مسابقه، دو هفته استراحت خواهد داشت.

 

دیدارهای هفته نخست گروه الف، روزهای پنج‌شنبه ۲۹ آبان‌ماه، شنبه یکم آذرماه و دوشنبه سوم آذرماه به میزبانی تهران در سالن کمپ تیم‌های ملی والیبال بانوان واقع در مجموعه ورزشی آزادی برگزار خواهد شد و مسابقات هفته نخست گروه دوم نیز روزهای پنج‌شنبه، شنبه و دوشنبه ۶، ۸ و ۱۰ آذرماه در سالن ملت اصفهان پیگیری می‌شود.