جمعه دهم فروردین ماه

فریبا: تیم ملی شایسته صعود به جام جهانی است

انجام سه بازی تدارکاتی تیم ملی در مسیر انتخابی جام جهانی برداشت ها و نگاه های متفاوت کارشناسان را در پی داشته است.

انجام سه بازی تدارکاتی تیم ملی در مسیر انتخابی جام جهانی برداشت ها و نگاه های متفاوت کارشناسان را در پی داشته است.


تیم ملی فوتبال ایرا در سه دیدار تدارکاتی انجام شده روند رو به پیشرت را به خوبی نشان داده است و من به موفقیت این تیم در رقابتهای مقدماتی جام جهانی خوشبین هستم. تیم ایران در سارایوو با سیستم 3-5-2 بازی کرد و این یعنی که با سه مدافع به مصاف حریف رفته است که با سیستم بازی قبلی این تیم تفاوت دارد.


بهتاش فریبا پیشکسوت سرشناس استقلال تهران  مهاجم نقش آفرین سابق تیم ملی فوتبال در گفت و گو با البرزورزشی با بیان مطلب فوق اضافه کرد: بازی ایران و بوسنی را تماشا کردم و چقدر از درخشش امیر عابدزاده یکی از سه گلر جوان تیم ملی لذت بردم وی نمایش بسیار خوبی داشت و موفق به مهار ضربات پنالتی تیم های تدارکاتی مقابل ایران شد. در بازی شب گذشته او مرا به یاد پدرش احمدرضا عابد زاده انداخت که در تیم ملی چقدر شجاعانه بازی کرده بود.   


فریبا افزود: اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال باید تمام برنامه های خود را در قالب بازی های تدارکاتی پیاده کند هرچند که بازی غیر رسمی با مسابقات رسمی شرایط متفاوتی دارد با این همه هرچقدر میزان آمادگی و هماهنگی تیمی ملی پوشان بالاتر برود تیم با روحیه بهتری در مقدماتی جام جهانی ظاهر می شود.


وی افزود: تیم ایران شایستگی راهیابی به جام جهانی را دارد هرچند مسیر رسیدن به این هدف سخت و سنگین است.
فریبا درباره حضور محمود فکری در کادر فنی تیم استقلال گفت: اعتقاد دارم که استقلال با این کادر موفق خواهد شد و وظیفه استقلالی ها این است که از تیم حمایت کنند.

 
گفت و گو: حسن امامقلی