جمعه دهم فروردین ماه
بعد از مردود شدن گل ابرستاره آرژانتینی؛

عصبانیت مسی از داور: مایه شرمساری است

در دیدار آرژانتین-پاراگوئه انتقاد شدید مسی از داور که گل او را مردود اعلام کرد خبرساز شده است.

در دیدار آرژانتین-پاراگوئه انتقاد شدید مسی از داور که گل او را مردود اعلام کرد خبرساز شده است.


به گزارش پایگاه خبری البرزورزشی؛ آرژانتین در خانه خود میزبان پاراگوئه بود ولی در این بازی دو امتیاز از دست داد و با نتیجه 1-1 متوقف شد. مهمترین صحنه این بازی اما گلی بود که در نیمه دوم توسط لیونل مسی به ثمر رسید ولی داور بعد از بررسی صحنه با VAR این گل را مردود کرد تا آرژانتین 2-1 از حریفش پیش نیفتد.

 مسی که از این تصمیم داور به شدت عصبانی بود به سمت داور رفته و به گزارش رسانه‌ها در صحبتهایش با داور مسابقه به او گفت: " تو تا اینجا دو بار ما را نابود کرده‌ای".
 

با توجه به شرایط ویژه فوتبال در آمریکای جنوبی و تعصب عجیب و غریب هواداران فوتبال به تیم‌های ملی شان تساوی خانگی 1-1 مقابل پاراگوئه در مقدماتی جام جهانی برای آرژانتینی‌ها یک نتیجه بد به حساب می‌آید. با اینکه آلبی سلسته همچنان صدرنشین باقی مانده ولی در صورت پیروزی برزیل در بازی امشب مقابل ونزوئلا صدر جدول را به برزیل واگذار می‌کند.

 بعد از آنکه داور حکم داد پیش از رسیدن توپ به لیونل مسی آرژانتینی‌ها مرتکب خطا شده و گل مردود است مسی در حالی دیده شد که به سمت داور رفته و درحالیکه دو انگشتش را به نشان عدد دو به او نشان می‌داد فریاد زنان گفت: " تو تا اینجا دو بار ما را نابود کرده‌ای". این در حالی بود که داور هنوز در حال تماشای صحنه روی مانیتور کنار زمین بود.

 
بعد از آنکه داور برزیلی تصمیم خود را اعلام کرد مسی درحالیکه سرش را به نشانه تاسف تکان می‌داد خطاب او گفت: " باورکردنی نیست. مایه شرمساری است".