پنجشنبه نهم فروردین ماه

ریوالد به بارسلونا برای فتح لیگ قهرمانان پیشنهادی ویژه داد

ریوالدو اسطوره باشگاه بارسلونا معتقد است که این تیم برای فتح لیگ قهرمانان اروپا باید یک یا دو مهاجم به خدمت بگیرد.

ریوالدو اسطوره باشگاه بارسلونا معتقد است که این تیم برای فتح لیگ قهرمانان اروپا باید یک یا دو مهاجم به خدمت بگیرد.

 

به گزارش پایگاه خبری البرزورزشی؛ به نظر می رسد که تیم رونالد کومان در خط حمله دارای برخی مشکلات است و حالا این موضوع بعد از مصدومیت آنسو فاتی افزایش یافته است؛ موضوعی که باعث شده بسیاری از جمله ریوالدو معتقد باشند که بارسلونا برای مدعی بودن باید تیمش را تقویت کند.

 

اسطوره باشگاه بارسلونا در این باره گفت: " اگر این باشگاه می خواهد برای فتح لیگ قهرمانان اروپا بجنگد باید سعی کند یک یا دو مهاجم به خدمت بگیرد. آنسو خوب بازی می کرد، اعتماد به نفسش افزایش یافته بود و تاثیر خود را در تیم بیشتر کرده بود. به نظر من غیبت او یک سردرد دیگر برای مربی خواهد بود. این موضوع مدیریت بازیکنی مانند لیونل مسی را هم دشوارتر خواهد کرد."

 

 ریوالدو در ادامه پیرامون نیمکت‌نشینی لیونل مسی مقابل رئال بتیس گفت: " آسان نیست بازیکنی با سابقه لیونل مسی را متقاعد کنیم که نشستن روی نیمکت گزینه خوبی برای او خواهد بود زیرا لئو همیشه چیزهای بیشتری می‌خواهد. با این حال در برابر بتیس این اتفاق رخ داد اما او هنگام ورود به زمین عملکرد شگفت انگیزی داشت و از طرف دیگر انرژی اش نیز ذخیره شد. این موضوع برای من جلب توجه کرد و فکر می‌کنم که مسی اصلا از این موضوع عصبانی نبود.

 

در باشگاه بزرگی مثل بارسلونا مربی باید بتواند اینگونه مسائل را مدیریت کند و فکر می‌کنم که کومان به خوبی این کار را انجام می‌دهد."

 

نیمار در یکی دو فصل ابتدایی حضور خود در PSG نتوانست انتظارات را برآورده کند. در واقع مصدومیت های پیاپی و حواشی بسیار زیاد باعث شد تا او نتواند قابلیت های خود را به نمایش بگذارد و حتی رابطه بین  فوق ستاره برزیلی و هواداران پاری‌سن‌ژرمن نیز شکراب شده بود.