پنجشنبه نهم فروردین ماه

پیروزی مدعیان در روز سوم رقابت های لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور

نماینده نیروی زمینی ارتش چهارمین برد پیاپی خود را جشن گرفت.

نماینده نیروی زمینی ارتش چهارمین برد پیاپی خود را جشن گرفت.

به گزارش پایگاه خبری البرزورزشی: روز سوم  رقابت های لیگ‌ برتر هندبال باشگاه های کشور یادواره شهید پورجعفری از دور دوم‌ سی و سومین دوره این پیکار ها با برگزاری سه بازی در گروه الف به پایان رسید.

پاس تازه لیگ برتری سومین برد خود را به دست اورد

در نخستین دیدار از ساعت: ۱۳:۰۰ ستارگان دشتستان مقابل پاس ناجا قم‌ صف آرایی کرد. دشتستان که در دور نخست این پیکارها به علت مثبت شدن تست کرونا برخی از بازیکنان و کادر فنی اش حضور نداشت در نخستین بازی دور برگشت نیز بازی را به حریف واگذار کرد.

 

شاگردان رضا عباسی در دومین بازی فصل ۹۹ به دنبال پیروزی بودند تا مقابل شاگردان علیرضا ربیع دولت آبادی به برتری برسند و امتیاز کسب کنند که در نهایت با نتیجه ۲۱ بر ۱۶ این بازی را به پاس واگذار کردند. قمی ها بااین برد سومین پیروزی فصل راجشن گرفتند و با ۶ امتیاز در جایگاه  سوم گروه الف قرار گرفتند.

 

نماینده نیروی زمینی ارتش در حضور مسئولان تربیت بدنی نزاجا چهارمین برد پیاپی خود را جشن گرفتند

در دومین بازی و از ساعت:۱۶:۰۰ تیم شهید شاملی کازرون صدرنشین گروه الف به مصاف تیم نفت وگاز گچساران رفت. شاگردان امین رهسپار موفق شدند در روز حضور مسئولان تربیت بدنی نزاجا در تالار هندبال شهید قاسم سلیمانی با نتیجه  ۳۱ بر ۲۲ حریف را شکست دهند. پس از پیروزی تیم شهید شاملی کازرون سرهنگ جوکار مدیر امور باشگاه ها و سرهنگ حسنپور رئیس دایره مسابقات نزاجا همراه با یعقوب پیری مدیر عامل باشگاه در رختکن تیم حضور یافتند و به سربازان بلند قامت ارتش چهارمین برد پیاپی را تبریک گفتند.

 

پیروزی سخت برای شاگردان کیوان صادقی

 

در اخرین دیدار روز سوم در تالار هندبال شهید سلیمانی تیم پرسپولیس بهبهان از ساعت ۱۹ عصر مقابل سبزپوشان ذوب اهن قرار گرفت که در یک دیدار جذاب و پایا پای شاگردان کیوان صادقی موفق شدند در دقایقی پایانی بانتیجه ۲۵ بر ۲۴ به پیروزی برسند.

 

 نماینده استان خوزستان بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشت و بر خلاف شایستگی در لحظات پایانی بازی را به حریف واگذار کرد. نماینده نصف جهان با این برد و تفاضل گل کمتر و یک بازی بیشتر ۸ امتیازی شد  و در رده دوم قرار گرفت.