پنجشنبه نهم فروردین ماه

پرورش خواه: روابط پنهانی و لابی حرف اول را می زند

بهروز پرورش خواه هافبک اسبق تیم ملی تیم های ملوان و استقلال بندرانزلی، منتخب گیلان، سایپا، استقلال و کشاورز در گفت و گویی با خبرگزاری البرز عنوان کرد: علی رغم داشتن مدرک مربیگری A آسیا بدون تیم هستم و و بعد از سالها کار کردن در آکادمی فوتبال استقلال به انزلی بازگشته ام تا ببینم سرنوشتم به کجا کشیده خواهد شد.

همبازی زنده یاد سیروس قایقران افزود: متاسفانه چند سالی است که حال و روز فوتبال ایران به ویژه گیلان نامناسب است. یادم می آید در گذشته زمانی که دو تیم ملوان و سپیدرود با هم دیدار داشتند، ورزشگاه مملو از تماشاگر مشتاق می شد اما اکنون این دو تیم در خطر سقوط از لیگ دسته اول قرار دارند.

وی افزود: متاسفانه در فوتبال ایران حرمت همدیگر را نگه نمی دارند. در گذشته کسی جرات نمی کرد به بزرگان و پیشکسوتان بگوید بالای چشمت ابرو ولی الان هرگاه اراده کنند تریبون را در اختیارشان می گذارند وهرچه می خواهند می گویند.

پرورش خواه تصریح کرد: سوء مدیریت عامل اصلی نزول فوتبال ایران به حساب می آید. صداقت در دنیای امروزی بی معناست و این در فوتبال هم صدق می کند. همه به دنبال منافع شخصی خود و رسیدن به مقامی بالاتر هستند و برای رسیدن به هدفشان هر مانعی را کنار می زنند. خیلی ها به دلیل داشتن روابط پنهانی و لابی های پشت پرده پرده در این فوتبال به پست و مقام رسیده اند، ما که نتوانستیم حق خودمان را از این ورزش بگیریم، این فوتبال ارزانی خودشان باشد.

گفت و گو از: حسن امامقلی