پنجشنبه نهم فروردین ماه
مادر فوتبالیست- دختر فوتبالیست؛

فتحی: مشوق اصلی من مادرم است

نارمیلا فتحی یکی از دختران موفق رشته فوتسال است که دیروز جشن تولدش بود.

به گزارش پایگاه خبری البرزورزشی، نارمیلا فتحی در مورد اینکه روز گذشته 22 آبان ماه سالروز تولدش است در مورد اینکه چه آرزویی در دل دارد؛ بیان کرد: امسال وارد 36 سالگی شدم و آرزو دارم که همیشه و در همه حال سلامتی شامل خودم، حال همه مردم و به خصوص خانواده ام شود و بتوانم با تلاش به جایگاهی که انتظارش را دارم برسم.    

وی در مورد برنامه هایش با توجه به وضعیت کرونا افزود: به خاطر شرایط و وضعیتی که اکنون در کشور حاکم است اردوی تدارکاتی نداریم و هر یک از ورزشکاران در حال تمرینات به صورت جداگانه هستند البته یکسری تمرینات را باید هوازی انجام بدهیم که مجبور هستیم خارج از منزل یا با وزنه هر ورزشکاری جداگانه تمرین کند اما یکسری دیگر از تمرینات را  داخل خانه انجام می دهیم. البته به خاطر کرونا سعی می کنم در همه موارد پروتکل های بهداشتی را رعایت کنم. 

این دختر موفق و باسابقه رشته فوتسال در مورد اینکه اصالتا اهل کجا است  یادآور شد: اصالتا تهرانی هستم و در تهران و در تیم فوتسال رهیاب گستر تهران با شماره 13 و بعنوان دفاع آخر در تیم بازی می کنم. مربی تیم ما خانم رضازاده است ایشان 14 سال تمام بازیکن تیم ملی بوده است. منتظر تایید نهایی سازمان لیگ هستیم تا بتوانیم تمرینات و رقابتها را انجام بدهیم.  خیلی وقت است یک تمرین درست و حسابی نکرده ایم. این کرونای لعنتی همه چیز را بهم ریخته و امیدوارم شر این بیماری از سر مردم کشورم برداشته شود.

فتحی در خصوص اینکه بازیکن های تیم فوتیال روز تولدش در کنارش حضور داشتند تاکید کرد: به خاطر شرایط کرونا نتوانستیم دور همدیگر باشیم اما همه بازیکنان تیم که شامل 15  بازیکن هستیم با یکدیگر صمیمیت خوبی داریم و هر شخصی به صورت غیر حضوری  روز تولدم را به من تبریک گفت. این هم بالاخره یک سبک تبریک تولد بود. تبریک کرونایی... از همه دوستان و نزدیکانم تشکر می کنم بایت همه تبریکاتی که بمن گفتند.

نارمیلا در مورد اینکه مادرش در تمام بازی ها در کنارش نقش پررنگی دارد؛ خاطر نشان کرد: مادر من قبلا فوتبالیست تیم ملی فوتبال و تیم پرسپولیس بوده است و اکنون در بیشتر بازی هایم به عنوان تماشاچی و تشویق کننده در کنارم حضور دائمی دارد. مادرم مشوق اصلی من بوده و هست.

فتحی تاکید کرد: البرزورزشی را مدام مطالعه می کنم و خیلی ممنونم از اینکه یک خبرگزاری به ورزش بانوان اهمیت می دهد.  
نویسنده: حامد قاسمی عارف