پنجشنبه نهم فروردین ماه

قاسم پور : من را با اسکوچیچ درگیر نکنید

پیشکسوت فوتبال خوزستان و ایران گفت: تیم ملی جایگاه شایسته ترین هاست به ویژه در کشور ما که تیم ملی فوتبال ما در موقعیت بسیار حساسی قرار گرفته است.

پیشکسوت فوتبال خوزستان و ایران گفت: تیم ملی جایگاه شایسته ترین هاست به ویژه در کشور ما که تیم ملی فوتبال ما در موقعیت بسیار حساسی قرار گرفته است.

هافبک تکنیکی سالهای دور تیم ملی فوتبال که نمایش دلپذیر او را در جام جهانی 78 آرژانتین در خاطره ها داریم درباره دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتبال در بوسنی هرزگوین به البرزورزشی گفت: به اعتقاد من اگر بوسنی با تمام بازیکنانش مقابل تیم ما قرار می گرفت ایرادات کلی تیم مشخص می شد اما می دانید که بوسنیایی ها از 9 بازیکن اصلی خود استفاده نکرده بودند و طبیعی است که با تیم ناقصی که مقابل ما ایستاده بودند نتوانند سنگ محک واقعی ملی پوشان ما باشند.

وی افزود: دوست ندارم که درباره نحوه انتخاب بازیکنان تیم ملی اظهار نظر کنم ولی عدم حضور سردار آزمون، مهدی طارمی ، رامین میرزائیان و وریا غفوری خلعی را در این تیم بوجود آورده است چرا که همه این بازیکنان از تجارب بالای بازیکن خارجی برخوردار هستند و پیشنهاد می کنم آقای اسکوچیچ در اردو های بعدی خود از این بازیکنان نیز دعوت به عمل آورد.

قاسمپور درپاسخ به پرسش خبرنگار ما مبنی بر اینکه آیا شایعه مدیر برنامه هایش با بعضی دیگر همتاها برای دعوت بازیکنان به تیم ملی گفت: این مساله در برنامه ورزش و مردم بیان شده بود ولی خدا کند واقعیت نداشته باشد چرا که تیم ملی ما در شرایط سخت مسابقات انتخابی المپیک نیازمند شایسته سالاری است. من سالها پیش از زبان یکی از نزدیکان باشگاه فولاد شنیده بودم که برخی بازیکنان از طریق 
این باشگاه به تیم ملی راه پیدا می کنند. ولی دوست ندارم خودم را درگیر این مسائل کنم.

قاسمپور درباره هفته اول لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور نیز گفت: فوتبال بدون تماشاگر لذتی ندارد ولی کرونا شرایط سختی را بر همه تحمیل کرده است.

گفت و گو: حسن امامقلی