جمعه سی و یکم فروردین ماه

صادقياني: بايد به مربيان ايراني اعتماد كنیم

آرش صادقياني ملي پوش سال هاي نه چندان دور واليبال ايران كه بيش از يك دهه با مربيان مختلفي در تيم هاي ملي كار كرده، درباره بحث اين روزهاي واليبال كشور با البرز ورزشي گفتگو كرده كه در زير مي خوانيد:

واليبال ما در يك دهه اخير پيشرفت زيادي كرده و ايران جزو بهترين تيم هاي جهان هست، كه مربيان، بازيكنان و تيم هاي ملي در كنار هم پيشرفت كردند.شاهد هستيم تيم ايران يكي از تيم هاي صاحب سبك دنيا و بازيكناي ما در دنيا بهترينند. آرش صادقياني در بحث انتخاب گزينه داخلي يا خارجي گفت؛ بزاريد قبلا از پاسخ به اين پرسش مثالي برايتان بزنم؛ در گذشته نه چندان دور در دربي پرسپوليس و استقلال داوراني از خارج كشور استفاده مي كرديم اما كم كم به داوران وطني اعتماد كرديم و جواب هم گرفتيم.صد در صد با حضور مربيان ايراني روي نيمكت تيم ملي موافقم. ما مربياي بادانشي داريم اما بايد از حمايت همجانبه از جامعه واليبال و بخصوص فدراسيون برخوردار باشند. تيم ملي جوانان با هدايت بهروز عطايي قهرمان جهان شد و اولين قهرماني جوانان تاريخ واليبال هم با كادرفني ايراني بدست اورديم درحاليكه ما در نوجوانان قهرماني شده بوديم ولي در جوانان چنين اتفاقي براي نخستين بار افتاد.بهروز عطايي نشان داد در كنار دانش فني از توانايي مديريتي برخوردار است زيرا من دو سال را با ايشان در تيم كاله سپري كردم.
سرمربي تيم راه ياب ملل مريوان در پايان گفت: بنظر من در اين روزهاي سخت اقتصادي و با توجه با شرايط ارزي و از همه مهمتر با دستور مقام معظم رهبري در ديدار با اعضاي تيم ملي جوانان كه استفاده از مربيان ايراني را بيان كردند بهتر است فدراسيون روي مربيان وطني مانور دهد .