جمعه دهم فروردین ماه
تیم فوتبال جوانان ایران، اندرخم کوچه؛

خانه از پای بست ویران است

قرار است مسابقات فوتبال جوانان اسیا از اسفند ماه آغاز شود تاریخ جدید در شرایطی اعلام شد که یکبار این دیدارها به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاده بود.

قرار است مسابقات فوتبال جوانان اسیا از اسفند ماه آغاز شود تاریخ جدید در شرایطی اعلام شد که یکبار این دیدارها به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاده بود. 


اما متاسفانه در خصوص تیم ملی جوانان  کشورمان باید گفت که فعلا چنین تیمی وجود ندارد حرف و حدیث فراوان در این باره فراوان است.
فعلا این تیم در چند نوبت دست به دست شده است. سلیقه های متفاوتی در این تیم حاکم شد. حاصل اینکه تیمی با نام جوانان ایران نداریم.
اما نه مربی تیم ملی جوانان  ایران مشخص است و نه تیمی در این  ردیف داریم.


بی تفاوتی دراین باره به مرز بی نهایت خود رسیده است. گویا تیم ملی جوانان نفرین شده است. قبلی ها که در مقطعی در راس این تیم قرار گرفته اند در راه انتخاب از واجدین شرایط آنقدر بد عمل کردند که داد خیلی ها درآمد. چون نفرات این تیم راه یافتند که شایسته سالاری در جمع نقش غریبه را داشت. البته جای شکرش باقی است که آن تیم در هیچ دوره برای حضور درمیدان آسیایی شکل نگرفت. اما امروز که برنامه بازیها اعلام شده است ،نه تیم داریم ونه مربی!


تیم ملی جوانان ایران فعلا اندرخم کوچه های پر پیچ و خم گرفتار شده است.کمیته جوانان در سکوت است و یا درخواب به سر می برد، بعد از جدایی مظلومی از مربیگری تیم ملی جوانان، این تیم نقش بچه یتیم را پیدا کرده است. تا چندی دیگر رقابتهای فوتبال جوانان آسیا آغاز خواهد شد. شک نداریم تا با توجه به شرایط کنونی وبی تفاوتی که حاکم است، بار دیگر باید زانوی غم بغل کرد. چون خانه از پایه بست ویران است.


نویسنده: اکبر عزیزی