پنجشنبه نهم فروردین ماه
پیروزی هوادار و نیشابور در گام نخست؛

نادی به اوج بازگشته است!

مسابقات لیگ دسته اول باشگاه های کشور از امروز در مشهد آغاز شد در این مسابقات تیم های هوادار تهران ، مس رفسنجان، ملوان تهران، فولاد خراسان، اشتارت سازه مشهد و تخت جمشید مرودشت و صنعت نیشابور به صورت دوره ای بازی می کنند.

نخستین روز لیگ دسته اول والیبال باشگاه های کشور با پیروزی تیم های هوادار تهران و صنعت خراسان آغاز شد این مسابقات که با شرکت 9 تیم در گروه ب برگزار می شود با مشکلاتی از روز نخست از جمله جابجایی سالن مسابقات دست به گریبان بود اما هر چه که بود تیم هوادار تهران سه بر صفر تیم ارومیه جوان را شکست داد در این بازی علیرضا نادی کاپیتان سابق تیم ملی در دفاع و سرویس عالی عمل کرد و به گفته فرهاد داخم سرمربی هوادار او به روزهای اوج خود باز می گردد .

در تیم هوادار امیر حسینی پویا بازیکن سابق تیم ملی و عباس اولادی نیز درخشش بسیار خوبی داشتند اما در مسابقه دوم فولاد خراسان، نیشابور در سه ست بر تیم سرو قامتان سرو قامتان همران غلبه کرد.

در تیم نیشابور بازیکنان باتجره ای چون خسرو فرهادی ، میثم فریدی، نیما اسفندیاری، احسان دوجی و سخی عیدی بازی می کنند سرمربی این تیم علی نقدی پاسور سابق تیم ملی است.

نویسنده: جمشید حمیدی