جمعه دهم فروردین ماه

تیم ملی بسکتبال در یک آزمون بزرگ

کاپ آسیا و جوانانی که باید به آنها اعتماد کرد.

کاپ آسیا و جوانانی که باید به آنها اعتماد کرد. 

جهت حضور در پنجره دوم انتخابی کاپ آسیا؛ اسامی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی اعلام شد تیم ملی ایران که نماینده اول قاره کهن در بازی های المپیک 2020 است در معرض یک آزمون بزرگ به نام کاپ آسیا قرار گرفته است و اگرچه هنوز تکلیف پیوستن حامد حدادی؛ گرامی پور و.. به این تیم مشخص نیست اما اهالی توپ و سبد ایران باید بدانند که جهت حفظ اعتبار خود باید بهترین نمایش ها را داشته باشند خوشبختانه کشور ما به دلیل وسعت و جمعیتی که دارد آنقدر از نظر نیروی انسانی قوی است که نبود یک بازیکن دل ما را بلرزاند این واقعیت در رشته والیبال به اثبات رسیده است روزگاری همه فکر می کردند با رفتن بهنام و شهرام محمودی، محمد ترکاشوند و علیرضا نادی تیم ملی به مشکل بر می خورد اما دیدیم که جوان ها چگونه یکی یکی از گرد راه رسیدند و درخشیدند.

به گزارش پایگاه خبری البرزورزشی، اسامی بازیکنان تیم ملی بسکتبال مردان برای حضور در پنجره دوم انتخابی کاپ آسیا در قطر اعلام شد.

اسامی بازیکنان به ترتیب الفبا به شرح زیر است:

روزبه ارغوان ، محمدترابی، محمد جمشیدى، حامد حدادى، محمد حسن زاده، حامدحسین زاده ، سعیدداورپناه، مایک رستم پور، آرمان زنگنه، عماد سلمانی، مسعود سلیمانی، امیر صدیقى ، آرون گرامى پور،سجاد مشایخى، رسول مظفرى، میثم میرزایى ، علیار نجفی، صمد نیکخواه بهرامى ، بهنام یخچالى ، سیناواحدی

 کادر فنی:

مسعود قاسمی سرپرست
مهران شاهین طبع سرمربی
فرزاد کوهیان مربی
مهران آتشی مربی
بهروز مهدوی بدنساز
صادق توکلی پزشک
محمد احمدآبادیان تدارکات

اردوی تیم ملی بسکتبال کشورمان از 23 آبان با هدایت مهران شاهین طبع در سالن بسکتبال آزادی آغاز شد. ایران 8 آذر با عربستان و 10 آذر با سوریه دیدار خواهد کرد. 


نویسنده: ج- دوستدار