جمعه دهم فروردین ماه

کره جنوبی در غیاب چهار کرونایی شکست خورد

تیم ملی کره جنوبی در دیداری دوستانه مقابل مکزیک شکست خورد.

تیم ملی کره جنوبی در دیداری دوستانه مقابل مکزیک شکست خورد.

به گزارش پایگاه خبری البرزورزشی، کره ای ها که تحت تاثیر ابتلای چند بازیکن خود به ویروس کرونا قرار داشتند، سرانجام مقابل مکزیک به میدان رفتند. این در حالی است که شایعاتی پیرامون لغو بازی وجود داشت اما تصمیم بر این شد که بازی برگزار شود و اتفاقا این دیدار به شکلی جذاب پیگیری شد.

نکته عجیب این که باوجود خبر چند رسانه انگلیسی زبان درباره ابتلای سون هیونگ مین به ویروس کرونا اما این بازیکن از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت و بازوبند کاپیتانی را هم به بازو بسته بود. ارسال او در دقیقه ۲۰ به جو هوانگ رسید و وی توانست دروازه مکزیک را باز کند و کره را پیش بیاندازد.

نیمه نخست با این نتیجه به پایان رسید. در نیمه دوم مکزیک با دو تغییر وارد زمین شد و نام تائه هی هافبک تیم السد هم در ترکیب تیم کره جنوبی قرار گرفت.

۲۰ دقیقه پس از آغاز نیمه دوم، پرس شدید بازیکنان مکزیک سبب شد تا مدافعان کره اشتباه کنند و رائول خیمنز روی پاس بازیکن تازه وارد این تیم گل تساوی را به ثمر رساند.

در ادامه بنتو یک تعویض هم انجام داد اما اتفاق عجیب در دقایق ۶۹ و ۷۰ رخ داد که مکزیک توانست دو گل پشت سر هم را بزند. اوریل آنتونیا یار تعویضی پاس هم تیمی اش را در محوطه جریمه به زیبایی مهار کرد و توپ را از بالای دروازه تبدیل به گل کرد. این بار سلسادو توپ سوم را که دفع شده بود گرفت و با شوتی تماشایی وارد دروازه سونگ یون گو کرد و بازی ۳-۱ شد.

حملات کره جنوبی در ادامه بازی شدت یافت و آن ها در دقایق پایانی روی یک ارسال گلزنی کردند و بازی با نتیجه ۳-۲ به اتمام رسید.