شنبه یکم اردیبهشت ماه

ابهام در شروع لیگ یک فوتبال کشور

بر اساس قرعه کشی به عمل آمده از سوی سازمان لیگ اجرایی فدراسیون فوتبال رقابتهای فصل جدید لیگ دسته اولی باشگاه های ایران از فردا یعنی 26 آبان ماه جاری رسما آغاز خواهد شد. به گزارش پایگاه خبری البرزورزشی: این در حالی است که استان بزرگ تهران و نیز بعضی دیگر از شهرها و استانهای کشورمان بدلیل شیوع ویروس کرونا به مدت دو هفته متوالی تعطیل خواهد شد در آن صورت دیدارهای هفته اول و یا شاید هم دومی لیگ یک کشور نیز احتمالا لغو و به روزهای آینده موکول می شود.

بر اساس قرعه کشی به عمل آمده از سوی سازمان لیگ اجرایی فدراسیون فوتبال رقابتهای فصل جدید لیگ دسته اولی باشگاه های ایران از فردا یعنی 26 آبان ماه جاری رسما آغاز خواهد شد.
به گزارش پایگاه خبری البرزورزشی: این در حالی است که استان بزرگ تهران و نیز بعضی دیگر از شهرها و استانهای کشورمان بدلیل شیوع ویروس کرونا به مدت دو هفته متوالی تعطیل خواهد شد در آن صورت دیدارهای هفته اول و یا شاید هم دومی لیگ یک کشور نیز احتمالا لغو و به روزهای آینده موکول می شود.
به هر روی بر اساس قرعه کشی مسابقات لیگ دسته اول ایران آنگاه برنامه هفته اول شروع این رقابتها نیز به شرح زیر اعلام شده است.
شاهین شهرداری بوشهر- شهرداری آستارا
استقلال خوزستان- بادران تهران
کانون اروند خرمشهر-چوکاتاش
رایکا بابل- استقلال ملاثانی
گل ریحان البرز- مس کرمان 
هوادار تهران- نورد ارومیه
ملوان بندر انزلی- قشقایی شیراز
فجر سپاسی شیراز-خوشه طلایی ساوه 
آرمان گهر سیرجان-پارس جنوبی جم
شایان ذکر است دو تیم های فوتبال شاهین شهرداری و نیز پارس جنوبی به عنوان تیمهای تازه وارد شهرستانی در مسابقات فصل جدید لیگ یک کشور محجوب خواهند شد. متاسفانه فصل گذشته این دو نماینده فوتبال استان بوشهر بدلیل تغییر و تحولات نادرست و غیر منطقی در کادر مدیریتی باشگاه و نیز کادر فنی تیم خود و همچنین کسب نتایج ضعیف در لیگ برتر ایران سرانجام یک بار دیگر به رقابتهای دسته اول کشورمان سقوط کردند.


نویسنده: حسن امامقلی