جمعه دهم فروردین ماه

عزتی: دوربرگشت هندبال دهه سوم آذر ماه برگزار می شود

دبیر فدراسیون هندبال گفت؛ دور برگشت لیگ برتر هندبال آقایان دهه سوم آذر برگزار خواهد شد، هنوز میزبان قطعی این دوره مشخص نیست.

دبیر فدراسیون هندبال گفت؛ دور برگشت لیگ برتر هندبال آقایان دهه سوم آذر برگزار خواهد شد، هنوز میزبان قطعی این دوره مشخص نیست

حمیدرضا عزتی دبیر فدراسیون هندبال در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری البرز با تایید این مطلب اظهار داشت؛ مرحله اول و دوم دور رفت رقابت های لیگ برتر هندبال اقایان مهر و آبان سالجاری با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی به میزبانی تهران با شرکت ۱۲ تیم به پایان رسید .در نظر است که در دهه سوم‌ آذرماه دور برگشت این بازی ها را نیز برگزار کنیم.

وی در رابطه با میزبانی دور برگشت و شرایط کرونا بیان کرد؛ میزبانی دور برگشت لیگ اقایان به طور قطعی تصمیم گیری نشده است و قرار است پس از تشکیل جلسه و در نظر گرفتن جمیع جهات با توجه به شرایط موجود در کشور به جهت شیوع ویروس کرونا متعاقبا استان میزبان مشخص شود.

عزتی در جواب به سوال خبرنگار البرز در مورد آمار مبتلایان به ویروس کرونا در رشته هندبال  مقایسه با سایر رشته های ورزشی افزود؛ بر اساس پیگیری های متعدد رئیس محترم فدراسیون علیرضا پاکدل، تهیه و تدوین پروتکل های بهداشتی توسط کمیته پزشکی و فدراسیون برگرفته از فدراسیون جهانی هندبال بوده است و خوشبختانه با همکاری فدراسیون پزشکی ورزشی وهیت هندبال استان تهران میزبان شایسته ای تیم های حاضر در این دوره از رقابت ها در هردو بخش اقایان و بانوان داشتیم که در بین رشته های ورزشی هندبال نسبت به بقیه  درصد خیلی کمتری بازیکن و کادر فنی مبتلا به کرونا داشت.

حمیدرضا عزتی در رابطه با مرحله دوم دور رفت لیگ برتر بانوان یادآور شد؛ مرحله اول لیگ برتر بانوان  با شرکت ۸ تیم به صورت متمرکز در دو گروه ۴ تیمی در مهرماه سالجاری برگزارشد و مقرر شد مرحله دوم دور رفت به میزبانی باشگاه اشتاد سازه در مشهد از تاریخ ۸ آذر با همکاری اداره ورزش و جوانان این استان برگزار شود.


رئیس اسبق هیت هندبال استان کرمانشاه پیرامون اردو تیم های ملی هندبال در شرایط کرونا افزود: فدراسیون هندبال جزء اولین فدراسیون های بود که از ستاد مقابله با کرونا در ورزش مجوز برگزاری اردو های ملی و رقابت های لیگ را گرفت و پس از اخذ مجور سریعا رقابت های لیگ و اردو های ملی را استارت زد.

وی افزود:  از ۲۷ آبان ماه اردوی تیم ملی جوانان جهت شرکت در رقابت های قهرمانی اسیا در اصفهان برگزار می شود همچنین اردوی ساحلی  نوجوان جهت شرکت در مسابقات تایلند در کرمان در حال برگزاری است و در حال برنامه ریزی برای برپایی اردوی نوجوانان هندبال سالنی جهت شرکت در مسابقات آلماتی قزاقستان هستیم.

دبیر فدراسیون در پایان بیان کرد؛ از کلیه عزیزان و زحمت کشان عرصه ورزش ، بالاخص رشته ورزشی هندبال از جمله صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران،اصحاب رسانه، مدیران باشگاههای ورزشی،کادر فنی و بازیکنان تیم های شرکت کننده، پرسنل اورژانس، پرسنل حفاظت فیزیکی مجموعه ورزشی انقلاب، فدراسیون پزشکی ورزشی، هیات هندبال استان تهران ، افسرین بهداشت ستاد کرونا در ورزش ،همکاران و مسئولین کمیته های فدراسیون هندبال ، ازمایشگاه فوق تخصصی کیوان و.... که ما در جریان برگزاری مسابقات مذکور یاری نمودن به نمایندگی از فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران کمال تقدیر وتشکر را دارم ، امید است  مجددا با تعامل و همفکری و همکاری شما عزیزان شاهد برگزاری مراحل بعدی مسابقات لیگ برتر آقایان و بانوان به نحو مطلوب و شایسته باشیم.
گفت وگو: صمدخزایی