جمعه دهم فروردین ماه

کاوه: جوانان باید خودشان را اثبات کنند

تا مادامی که وزارت ورزش مجوز فعالیت باشگاه ها را صادر نکند و اتحادیه جهانی مسابقه ای را برای سال جدید در نظر نگیرد، چاره ای نداریم و کاری از دستمان بر نمی آید مگر اینکه وضعیت ویروس کرونا سفید اعلام شود.

محسن کاوه مدیرفنی تیم ملی کشتی آزاد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری البرز ورزشی گفت: طی جلسات متعددی که در فدراسیون برگزار کردیم به بررسی عملکرد سال گذشته و برنامه های پیش رو پرداختیم تا در دوران پسا کرونا در چارچوب کاری و با روندی مناسب به پیش برویم به طوری که عقب افتادگی چندماهه را جبران کنیم و برای المپیک آماده شویم.

پیشکسوت کشتی افزود: اتحادیه جهانی هیچ مسابقه ای را برای امسال در نظر نگرفته و به ما اعلام نداشته، سال گذشته طی ابلاغی به فدراسیون کشتی مسابقاتی را برای فروردین و اردیبهشت ماه امثال در نظر گرفته بودند که با توجه به شیوع ویروس کوید 19 منتفی شد.

وی در پاسخ به این پرسش که برخی از کشتی گیران گلایه می کردند امکان دارد نحوه برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی به گونه ای باشد که متضرر شوند، گفت: پس از پایان کرونا برنامه های داخلی را به گونه ای لحاظ می کنیم تا کشتی گیران زمان مناسب و کافی برای تمرین کردن را داشته باشند کما اینکه با تعویق مسابقات المپیک شرایط برای همه کشتی گیران مهیا شده چرا که شانس رسیدن به دوبنده تیم ملی را پیدا کرده اند و جوانان می توانند با شرکت در مسابقات خودشان را به مرحله اثبات برسانند. کشتی گیران خاطرجمع باشند پشت تصمیمات، برنامه ریزی های صحیحی صورت گرفته و نباید بد به دلشان راه بدهد. کادر فنی با افرادی که در اردوی آماده سازی حاضر بودند و ملی پوشان از طریق فضای مجازی در ارتباط بوده و از دور پیگیر تمرینات آنها هستند و سایرین نیز به صورت انفرادی تمرین می کنند.

گفت و گو از: احمد دباغ