پنجشنبه نهم فروردین ماه
لیگ دسته یک والیبال باشگاه های کشور؛

مس رفسنجان و پاس گلستان بدون باخت

فارغ از یکه تازی ویروس لاکردار کرونا لیگ یک والیبال باشگاه های کشور ادامه دارد.

فارغ از یکه تازی ویروس لاکردار کرونا لیگ یک والیبال باشگاه های کشور ادامه دارد.
در مشهد مقدس علی رغم نا هماهنگی هایی که در روز نخست مسابقات گروه الف به وجود آمده بود تیم ها در گروه موسوم به مرگ پیکار کردند که تیم مس رفسنجان با کسب دو پیروزی بدون شکست به پیش می رود اما نکته جالب درباره این تیم نام سرمربی مس است که اکبر خداوردی قید شده در صورتی که سکان هدایت این تیم را اسماعیل بادرنگین بر عهده دارد مربی  سطح یک بین المللی که مربی جوان دست اندرکار سازندگی هم است. 
بادرنگین در گفت و گو با خبرنگار البرورزشی اظهار داشت: تیم مس با حمایت آقای زین الدینی مدیر عامل توانمند باشگاه که تیم خوبی را گرد هم آورده است و هدف ما راهیابی به لیگ برتر است .
وی افزود: من به اتفاق آقای اکبر خداوردی و یک مربی کرمانی تیم را باترکیب 50 درصد بومی و 50 درصد غیر بومی بسته ایم در تیم ما بازیکنانی چون محمد رضا بیک ، بهروز کمالی پور، حامد صدیق، احد حسن زاده ، آرمین عسگر پور، موعود آقاپور، توحید صمدی، شاهین حاج رسولی، علی طبری، میثم حیدری و محمد فتاحی بازی می کنند.
بادرنگین درباره کیفیت مسابقات هم گفت: تیمهای هوادار تهران اشتادساره مشهد و صنعت نیشابور از مدعیان این مسابقات هستند.


مربی تیم مس رفسنجان درباره جو والیبال در این شهر صنعتی گفت: جمعیت زیادی به والیبال می پردازند و در آکادمی که خودم اداره می کنم پیش از کرونا تا 800 بازیکن نونهال حضور داشتند و در این شهر 250 هزار نفری یک تیم بانوان هم برای رقابتهای دسته یک هم تدارک دیده ایم که سرمربی آن خانم آسیه پام از مربیان مطرح کشور است. هدف مدیرعامل باشگاه ما این است که تیمهای رفسنجانی در همه رشته ها پلکانی به مراتب بالاتر راه پیدا کنند اما در مسابقات منطقه اردبیل تیم پاس گلستان با دو پیروزی موفقیت خوبی را کسب کرده است. عیسی سنگدوینی سرمربی این تیم با استفاده از بازیکنانی چون حامد نظری، احسان غلوی، جواد حکمتی ، آروین رنجبر و عماد جوینده شب گذشته در یک بازی سنگین و تماشایی 3 بر2 تیم عقاب اردبیل را شکست داد. تیم عقاب هم از بازیکنانی چون محمد امیر حیدری و سپهر به نژاد سود برده است. 
سرمربی تیم پاس گرگان با اشاره به کیفیت خوب مسابقات در اردبیل تاکید کرد: سه مسابقه دور رفت را برای مراحل بعدی در نظر گرفته اند که ظاهرا میزبانی آن در آمل خواهد بود در صورتی که با هزینه سنگینی که تیم ها متحمل شده اند جا داشت که سه مسابقه مرحله رفت را هم در همین شهر برگزار می کردند.  

گفت و گو :جمشید حمیدی