پنجشنبه نهم فروردین ماه
نکته های نا گفته از فوتبال؛

کدام تیم ملی...

تیم ملی فوتبال کشورمان در دیدار تدارکاتی مقابل بوسنی به پیروزی دلچسب دست یافت.مربیان تیم رضایت خودرا از بابت این بازی ها اعلام کرده و می گویند به دنبال هماهنگ سازی تیم هستیم.

تیم ملی فوتبال کشورمان در دیدار تدارکاتی مقابل بوسنی به پیروزی دلچسب دست یافت.مربیان تیم رضایت خودرا از بابت این بازی ها اعلام کرده و می گویند به دنبال هماهنگ سازی تیم هستیم.

نکته ای که در این اظهار نظر پنهان مانده است،اینکه مربیان تیم ملی به دنبال کدام هماهنگ سازی در تیم ملی هستند؟ بازیکنانی که در برابر بوسنی به میدان رفتند،چند درصد شانس دارند تا در میادین رسمی ترکیب ویاشاکله اصلی تیم ملی را تشکیل بدهد؟
در برابر بوسنی حداقل ۵۰ درصد واجدین شرایط همراه تیم ملی نبودند. چگونه می شود تیمی که هنوز بطور کامل شکل نگرفته به دنبال هماهنگی تاکتیکی آن باشیم. اسکوچیچ دنبال چیست؟دسترسی به پیراهن تیم ملی چقدر آسان شده است؟ تا دیروز کی روش چراغ سبز به هر اشنا وغریبه ای نشان می داد،امروز نوبت به اسکوچیچ رسیده است.
 
آب از سرچشمه گل الود است 

درد اینجاست که هنوز نمی دانیم چه کسی و با چه مشخصاتی می تو اند نقش مدیر عامل دو باشگاه بزرگی چون پرسپولیس و استقلال را ایفا کند.

فعلا هر فردی نقش مدیر را در این دو باشگاه به خود گرفته است. از آدم نظامی گرفته تا ورزشی و سیاسی وتاجر ودندانپزشک.متاسفانه تمام آنها بدون خروجی و با کلی بدهی تلنبار وارد شده اند که آسیب غیر قابل جبرانی از خود به یادگار گذاشتند و رفتند. در این میان حتی یک بار سوال نشد، چرا و چگونه حساب مالی باشگاه خالی شد؟چرا کوه بدهی به وجود آمد؟چرا دلارها گم شد؟ البته سوال هم فایده ای ندارد، چون مدیران آمده و رفته اصولا مدیر نبودند. فقط با پوشیدن یک کت وشلوار شیک ژست مدیریت را به خود گرفتند. واقعیت این است که مدیریت علم است. نیاز به مدارک دانشگاهی دارد. متاسفانه در این رابطه چشم وگوش خودرا بسته ایم و صرفا از باب آنکه آشنا است، رفیق دیرینه است،رو حرف ما حرفی نمی زند، آری انتخابات مدیر عامل برای این دو باشگاه صورت گرفته. بنابراین آب از سرچشمه گل آلود است.

نویسنده: اکبر عزیزی