جمعه دهم فروردین ماه

راموس: زدن پنالتی جزو یکی از برنامه هایم در تیم ملی است

سرخیو راموس کاپیتان اسپانیا می گوید همچنان به پنالتی زدن ادامه خواهد داد و هیچ قصدی برای بازنشستگی از تیم ملی کشورش ندارد.

سرخیو راموس کاپیتان اسپانیا می گوید همچنان به پنالتی زدن ادامه خواهد داد و هیچ قصدی برای بازنشستگی از تیم ملی کشورش ندارد.

به گزارش پایگاه خبری البرزورزشی، سرخیو راموس که در بازی قبلی تیم ملی اسپانیا دو ضربه پنالتی از دست داد و با انتقادهای زیادی مواجه شد پیش از بازی حساس امشب مقابل آلمان با رسانه های اسپانیایی صحبت کرد و گفت هیچ قصدی برای بازنشستگی از تیم ملی کشورش ندارد.

 

راموس در بازی مقابل سوئیس صد و هفتاد و هفتمین بازی ملی اش را انجام داد تا رکورددار بیشترین بازی ملی در اروپا شود ولی او بعد از گل کردن 25 پنالتی پیاپی برای اسپانیا و رئال مادرید در این بازی دو پنالتی از دست داد. راموس در آستانه بازی امشب مقابل آلمان در یک کنفرانس خبری شرکت کرده و گفت همچنان به پنالتی زدن ادامه خواهد داد و قصد بازنشستگی ندارد.

 باز هم پنالتی خواهم زد

راموس به خبرنگاران گفت: " اگر یک پنالتی دیگر هم بدست می آمد آن را هم من می زدم. بدون شک. اگر ذهنیت من این نباشد دیگر خودم نیستم".

 ادامه بازی در تیم ملی اسپانیا

کاپیتان تیم ملی اسپانیا در ادامه صحبتهایش گفت: " عبور از اسطوره ای مثل بوفون در رکورد بازی های ملی باعث افتخار است. وقتی یک فوتبالیست تازه فوتبالش را شروع می کند تصور نمی کند که یک روز به چنین جایگاهی برسد. من در این شهر یعنی سویا ساعتها در خیابانها دویده ام و کلی تلاش و کوشش پشت رسیدنم به این جایگاه است. تلاش و صبر و استقامت".

 

راموس در ادامه گفت: " در نهایت من تا زمانی که احساس کنم می توانم به بازی کردن در تیم ملی ادامه می دهم. الان انگیزه بالایی دارم و این به من اجازه می دهد ادامه بدهم".