پنجشنبه نهم فروردین ماه

اسکالونی: نگرانی بخاطرمسی ندارم

لیونل اسکالونی سرمربی آرژانتین از اینکه نگرانی بابت مصدومیت مسی برطرف شده ابراز خوشحالی کرد و گفت از ابرستاره تیمش بسیار راضی است.

لیونل اسکالونی سرمربی آرژانتین از اینکه نگرانی بابت مصدومیت مسی برطرف شده ابراز خوشحالی کرد و گفت از ابرستاره تیمش بسیار راضی است.

به گزارش پایگاه خبری البرزورزشی، درحالیکه تیم ملی آرژانتین آماده می شود تا در اولین ساعات فردا در چارچوب رقابتهای مقدماتی جام جهانی به مصاف پرو برود، لیونل اسکالونی سرمربی آلبی سلسته از اینکه نگرانیها بابت مصدومیت لیونل مسی برطرف شده ابراز خوشحالی کرد و گفت از کاپیتان بزرگ تیمش رضایت کامل دارد.

 

با وجود نگرانی‌ها بابت مصدومیت مسی از ناحیه قوزک پا او روز جمعه در بازی مقابل پاراگوئه که با تساوی 1-1 به پایان رسید شرکت داشت و در نیمه دوم یک گل هم به ثمر رساند که مردود اعلام شد. درحالیکه مسی در بازی فردا صد و چهل و دومین بازی ملی اش را انجام می‌دهد سرمربی آلبی سلسته می‌گوید از او رضایت کامل دارد.

 ستایش عملکرد لیونل مسی

اسکالونی در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل پرو گفت: " لئو در بازی مقابل پاراگوئه از نظر عملکردی بازی خیلی خوبی را پشت سر گذاشت. ما بدشانس بودیم که گل مسی را مردود اعلام کردند چون آن گل بعد از یک حرکت درخشان به ثمر رسید".


مسی مشکل مصدومیت ندارد

سرمربی آرژانتین در ادامه گفت: " من مسی را خوب و سرحال می بینم و او مشکلی ندارد و نگرانی از بابت مصدومیت او نداریم".

 

اسکالونی همچنین درباره بازنشستگی خاویر ماسکرانو ستاره سابق آرژانتین صحبت کرد و گفت: " ماسکرانو برای فوتبال آرژانتین یک نماد بود و من برایش بهترین آرزوها را دارم و از همینجا او را در آغوش می کشم. شک ندارم خاویر هر کاری بکند با همان شور و شوقی که فوتبال بازی می کرد به آن خواهد پرداخت و موفق خواهد شد".