پنجشنبه نهم فروردین ماه

برنامه های پیشنهادی والیبال آسیا در سال 1400

کنفدراسیون والیبال آسیا در اجلاس اخیر خود که به صورت آنلاین برگزار شد برای چهار رویداد قهرمانی باشگاه‌های مردان و زنان آسیا و قهرمانی مردان و زنان آسیا برنامه پیشنهادی ذیل را ارائه داد.  به گزارش پایگاه خبری البرزورزشی، مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا از ۲۲ تا ۲۹ فروردین سال ۱۴۰۰ و قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا از پنجم تا دوازده اردیبهشت سال آینده به میزبانی تایلند برگزار خواهد شد.

کنفدراسیون والیبال آسیا در اجلاس اخیر خود که به صورت آنلاین برگزار شد برای چهار رویداد قهرمانی باشگاه‌های مردان و زنان آسیا و قهرمانی مردان و زنان آسیا برنامه پیشنهادی ذیل را ارائه داد. 
به گزارش پایگاه خبری البرزورزشی، مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا از ۲۲ تا ۲۹ فروردین سال ۱۴۰۰ و قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا از پنجم تا دوازده اردیبهشت سال آینده به میزبانی تایلند برگزار خواهد شد.

بیست و یکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زنان آسیا نیز بر اساس این برنامه از ۷ تا ۱۴ شهریورماه سال ۱۴۰۰ به میزبانی چین برگزار می‌شود.
همچنین بیست و یکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا از ۲۱ تا ۲۸ شهریورماه سال آینده به میزبانی ژاپن برگزار خواهد شد.

این چهار رویداد به شرطی در تاریخ‌های ذکر شده برگزار می‌شود که تیم‌های شرکت کننده، از تاریخ ۲۶ دی ماه تا ۱۲ بهمن ماه سال جاری برای حضور در مسابقات اعلام آمادگی کرده باشند و شرایط کشورها نیز برای میزبانی از نظر کنفدراسیون والیبال آسیا مناسب است.