چهارشنبه بیست و نهم فروردین ماه
فاجعه در استقلال؛

دلیل برکناری مراغه چیان چیست؟!

مدیرعامل باشگاه استقلال که در برنامه تلویزونی سعی در خراب کردن دیگران و خود بزرگنمایی خویشتن داشت امروز بدترین کار ممکنه را در حث زیر مجموعه این باشگاه انجام داد.

مدیرعامل باشگاه استقلال که در برنامه تلویزونی سعی در خراب کردن دیگران و خود بزرگنمایی خویشتن داشت امروز بدترین کار ممکنه را در حث زیر مجموعه این باشگاه انجام داد.


برکناری سعید مراغه چیان از مدیریت آکادمی باشگاه استقلال آنقدر تعجب برانگیز بود که باورش غیر ممکن است. سعید مراغه چیان بازیکن سابق تیم ملی با آن همه پیشینه و پشتوانه فنی و ورزشی و فرهنگی را برکنار کردند و سکان امور آکادمی را به دست ناصر فریادشیران سپرده اند واقعا دلیل آن برکناری و این انتصاب چه می تواند باشد حالا اگر نادر فریادشیران بود به هزار و یک دلیل پذیرفتنی می نمود اما فرد تازه منصوب شده باشگاه استقلال فاقد هرگونه کارنامه قابل قبول است که لااقل توجیهی بر این گزینش باشد متاسفانه در باشگاه استقلال هر فردی که آمد دست به تخریب و کارهای انجام شده توسط مدیران قبلی زده است ولی این یکی از عجایب روزگار است.آقای وزیر ورزش! سازمان محترم بازرسی کل کشور شما به داد باشگاه استقلال برسید و اجازه یکه تازی و خود محوری را به هیچ کس ندهید استقلال سرمایه بزرگ سرمایه ورزش کشور ما است باید با نگاه ملی اداره شود مدیرعاملی که ما در برنامه فوتبال برتر دیده ایم بعید می دانیم که در اندازه شایستگی های استقلالی های کبی در سطح کشور باشد.
در این باره نظر بزرگان و پیشکسوتان صاحب نام باشگاه استقلال خواهیم نشست و این قضیه را تا به آخر پیگیری خواهیم کرد تا دیگر هر فرد از گرد راه رسیده ای به خود اجازه بی حرمتی به خادمان و نام آوران این مجموعه بزرگ فرهنگی و ورزشی را ندهد. مراغه چیان در دوران جوانی به یوهان کرایوف استقلال شهرت داشت و حالا فردی که هیچ کارنامه ای ندارد و فاصله علمی و ورزشی اش با مراغه چیان اززمین تا آسمان است چگونه به خود اجازه چنین جانشینی را داده است باید بررسی کرد.

نویسنده: رضا اسماعیلی