جمعه دهم فروردین ماه
فوتبال تهران به تعویق افتاد

قرار بود همه رقابتهای فوتبال تهران (اسیا ویژن)

 از روز ۲۷ آبان استارت بخورد. اما با توجه به شرایط شهر تهران وتعطیلی دو هفته ای که جاری شده است، همه مسابقات فوتبال پایه تهران به تاریخ ۲۵ آذر موکول شد.

 از روز ۲۷ آبان استارت بخورد. اما با توجه به شرایط شهر تهران وتعطیلی دو هفته ای که جاری شده است، همه مسابقات فوتبال پایه تهران به تاریخ ۲۵ آذر موکول شد.

هیات فوتبال تهران تعطیل شد

در پی تعطیلات دو هفته ای  اماکن تهران،هیات فوتبال تهران  در راستای هماهنگی با ستاد کرونا و جلوگیری از مراجعه کنندگان فعالیت خود را  به مدت دو هفته تعطیل کرد. این تعطیلات در راستای ریشه کن ساختن ویروس کرونا اتخاذ شده است.

اعتراض باشگاه فولاد
درپی صدور رای به سود رشید مظاهری، باشگاه فولاد به نوع دوگانگی صدور رای دادگاه استیناف اعتراض کرد.
این باشگاه اعتقاد دارد مشابه همین شکایت را چندی پیش باشگاه فولاد به کمیته استیناف ارائه داد ولی کمیته استیناف ما را محکوم کرد. این دو گانگی چگونه ایجاد می شود؟!

مطهری: صحت ندارد

حمید مطهری مربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص توافق دو باشگاه پرسپولیس با استقلال مبنی بر اینکه این دو باشگاه از یکدیگر بازیکن نخواهند گرفت گفت؛ چنین توافقی وجود ندارد. اگر چنین است آنها چگونه نادری را گرفتند.
بنده فکر می کنم پرداختن به این نوع توافق امضا شده، نوعی دور زدن تلقی می شود. ما نیازی به بازیکنان استقلال نداریم .


تیم فوتبال پاس استارد زد
 با پیگیری های صورت گرفته و موافقت دکتر سیفی مدیرکل ورزش و جوانان استان ، جواز فعالیت تمرینی تیم پاس با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام میشود .
 میثم ناصرنژاد سرپرست تیم فوتبال پاس همدان در این خصوص عنوان کرد  طبق پیگیری های مجدد تصمیم بر این شد تا تمرینات شروع شود و همانند سایر تیم ها باید تمرینات تیم را داشته باشیم .
اذری بخشوده شد
سعید اذری مدیر عامل باشگاه فولاد که چندی پیش با رای کمیته انضباطی از فعالیت های ورزشی محروم شده بود، حکم بازگشت به کار را دریافت کرد. آذری با همان رای که محروم شده بود با همان رای بخشیده  شد که هر دو رای فاقد منطق است.

گل محمدی و هواداران پرسپولیس

یحیی گل محمدی سر مربی تیم پرسپولیس درخصوص شرایط تیمش که باید در فینال لیگ آسیا حاضر باشد گفت: شرایط سختی پیش رو داریم.روزهای سختی را می گذرانیم،اما اینجا پرسپولیس است و میلیون ها هوادار چشم به ما دارند.

تغییرات جدید در آکادمی باشگاه سایپا

امیر حسین پیروانی که در زمان مدیریت حبیب کاشانی مدیریت آکادمی این باشگاه را برعهده گرفت، اکنون از این باشگاه جدا و محسن بیاتی نیا جانشین وی شد

 

در خواست کانون مربیان رد شد

کانون مربیان فوتبال  طی نامه ای از فدراسیون فوتبال خواست که کانون مربیان فوتبال در مجمع فدراسیون فوتبال صاحب سکو وحق رای باشد. اما فدراسیون فوتبال این درخواست را رد کرد.