پنجشنبه نهم فروردین ماه
نشست رئیس فدراسیون با اهالی کشتی تبریز؛

دبیر: در خانه کشتی نشینی اتفاقی را در کشتی کشور رقم نمی زند

هرچقدر هیأت های استان های ما قوی باشند، تیم ملی قدرتمندی خواهیم داشت.

هرچقدر هیأت های استان های ما قوی باشند، تیم ملی قدرتمندی خواهیم داشت.

رئیس فدراسیون کشتی در ادامه حضورش در استان آذربایجان شرقی، طی جلسه ای را با اعضای هیأت های کشتی شهرستان ها و مربیان استان آذربایجان شرقی برگزار کرد.


 دبیر در این جلسه که ایوب بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان و علی علیزاده رئیس هیأت کشتی استان آذربایجان شرقی نیز حضور داشت، گفت: هدف من از حضور در استان ها این است که از نزدیک مشکلات کشتی در استان ها را بررسی کنم و با روسای هیأت کشتی شهرستان ها دیدار داشته باشم چراکه اگر آن ها فعال باشند و در راه کشتی پیشقدم شده و وقت بیشتر بگذارند تا آمار کشتی گیران بالا رود، خود به خود پیشرفت را در کشتی کشور خواهیم دید و معتقدم که هیأت های کشتی در این زمینه خیلی اثرگذار هستند.


رئیس فدراسیون کشتی تأکید کرد: باور دارم اگر قرار است در کشتی ایران اتفاقی بیافتد این نیست که من بنشینم در خانه کشتی و آن اتفاق بیافتد. من باید در کل کشور بگردم و هیأت های کشتی را تقویت کنم و اگر هیأت کشتی استان ها قوی بشوند در آینده تیم ملی قوی خواهیم داشت.


در این جلسه نفرات حاضر اعلام کردند که کشتی استان از مشکلات مالی و آموزشی رنج می برد و همچنین در بحث مربیان کاربلد و در سطح بالا نیز کمبود احساس می شود که قرار شد در مسائل مالی اداره کل ورزش و جوانان به کشتی استان کمک کند و فدراسیون کشتی نیز در مورد برگزاری کلاس های آموزشی و اردوها در استان آذربایجان شرقی اقدام کند.