جمعه دهم فروردین ماه

جودی ؛ رسالت باشگاه نیروی زمینی بازیکن سازی و معرفی آنها به لیگ برتر است

سرمربی تیم فوتبال امید نزاجا گفت؛ ترکیب امسال تیم نسبت به سال قبل به طور ۱۰۰ درصدی تغییر داشته  و ۲۷ نفر بازیکن فصل قبل از باشگاه جدا شدند.

 سرمربی تیم فوتبال امید نزاجا گفت؛ ترکیب امسال تیم نسبت به سال قبل به طور ۱۰۰ درصدی تغییر داشته  و ۲۷ نفر بازیکن فصل قبل از باشگاه جدا شدند.

به گزارش خبرگزاری البرز ورزشی؛ مجتبی جودی سرمربی جدید تیم فوتبال امید های نیروی زمینی بعد از انجام دیدار دوستانه با تیم پارس جاوید در زمین‌چمن شهدای نزاجا تهران  به گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار البرز ورزشی پرداخت که باهم می خوانیم.

اشتباهات فردی باعث شد نیمه اول با نتیجه دو بر صفر به رختکن برویم.

در دیدار دوستانه امروز به مصاف تیم تازه لیگ برتری پارس جاوید رفتیم که هدایت آن بر عهده مربی کهنه کار فوتبال پایه استان تهران، اقای اسد عابدینی است متاسفانه در نیمه اول بر خلاف عملکرد خوب بازیکنانم با دو خروج اشتباه گلر تیم بازی را با نتیجه دو بر صفر در نیمه نخست واگذار کردیم، در ۱۵ دقیقه وقت قانونی استراحت در رختکن صحبت های به بازیکنانم داشتم که خوشبختانه موفق شدند با عملی کردن تاکتیک تیمی و بازی خوب در نیمه دوم با به ثمر‌ رساندن سه گل نتیجه را جبران کنیم و با برتری سه بر دو بازی دوستانه خود را به پایان برسانیم.

هدف از بازی های دوستانه شناخت از بازیکنان تیم است.

جودی در ادامه افزود؛ هدف از برگزاری بازی های دوستانه شناخت کادر فنی از بازیکنان و همچنین بازیکنان از تاکتیک های مورد نظر کادر می باشد‌. در فصل قبل تیم نیروی زمینی موفق شد قهرمانی رقابت های لیگ برتر امید به خود اختصاص دهد. اما از ترکیب  بازیکنان سال گذشته ۲۷ بازیکن خروجی داشتیم به نوعی میتوان گفت ترکیب تیم امسال به طور ۱۰۰ درصدی تغییر کرده و بازیکنان جدید از شهر ها و استان های مختلف کشور دور هم جمع شدند تا تیم جدیدی تشکیل دهند، همچنین هدف از انجام این دیدار های دوستانه آشنای بازیکنان با یکدیگر و هماهنگی آنها است و خیلی نتیجه دیدار مهم نیست.

رسالت باشگاه نیروی زمینی بازیکن سازی و معرفی آنها به لیگ های بالاتر مانند لیگ یک و لیگ برتر باشگاه های کشور است.

جودی خاطر نشان کرد؛ چند نفر از بازیکنان فصل گذشته راهی لیگ دسته یک و لیگ برتر باشگاه های کشور شدند  و این بازیکن سازی هدف باشگاه نیروی زمینی است.
به نوعی رسالت باشگاه نزاجا معرفی استعداد ها به تیم های مطرح فوتبال کشور می باشد،رسالتی که در سال های گذشته ثمره داده و ما شاهد آن بودیم که بازیکنان طراز اولی حتی لژیونر هم شدند محصول همین باشگاه نیروی زمینی هستند. امیدوارم در فصل جدید شناخت از بازیکنان بهتر بشه و در فصل ۹۹ عملکرد خوب این باشگاه در ادوار مختلف تداوم داشته باشد و شاهد موفقیت تیم باشیم.

۲۶ آذر استارت لیگ است و در نخستین دیدار مصاف با تیم تازه لیگ برتری اینده سازان است.

سرمربی تیم فوتبال امید نزاجا گفت؛ پیش از این قرار بود که در مهرماه لیگ برتر اغاز شود که به علت شیوع ویروس کرونا این رقابت ها به تعویق افتاد و ۲۶ آذرماه فصل جدید استارت می خورد لیگ امسال برخلاف سال های گذشته به صورت تک بازی با حضور ۱۸ تیم برگزار‌ می شود و دیگر شاهد بازی ها رفت و برگشت نیستیم، ۱۷ بازی را در لیگ ۹۹ انجام خواهیم داد که ۹ بازی آن میزبان و ۸ دیدار دیگر میهمان خواهیم بود که در اولین دیدار  به مصاف تیم تازه لیگ برتری آینده سازان می رویم، در دومین بازی به مصاف نفت و سومین دیدار به مصاف استقلال خواهیم رفت که برنامه سایر دیدار ها نیز مشخص است.

از سرمربی پیشین تیم اقای کیانی که زحمات تشکیل تیم را برعهده داشتند و از اعتماد مدیریت تربیت بدنی نزاجا بابت اعتماد به بنده و هدایت این فصل تیم به بنده تقدیر و تشکر می کنم.

جودی در پایان مصاحبه اش با خبرنگار  البرز‌ بیان داشت؛ از زحمات اقای کیانی سرمربی پیشین که زحمات تشکیل تیم و انجام تست ها را برعهده داشتند تقدیر و تشکر می کنم که از برج ۳ امسال بعد از صدور مجوز برگزاری فعالیت های ورزشی از سوی ستادمبارزه کرونا در ورزش زحمات گردهم آوردن بازیکنان و تشکیل تیم را برعهده داشتند. 

همچنین از جناب سرهنگ محمدخانی مدیریت محترم تربیت بدنی نزاجا بابت اعتماد به بنده برای هدایت تیم فوتبال امید نزاجا ممنونم و از همکاری و زحمات جناب سرهنگ‌ حسنپور رئیس دایره مسابقات که همواره در کنار تیم هستند و حمایت می کنند تقدیر  می کنم.

گفت وگو : صمدخزایی