پنجشنبه نهم فروردین ماه

کلوپ: 8 تیم شانس قهرمانی در لیگ برتر را دارند

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول، مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر می‌گوید امسال هشت تیم انگلیسی در این لیگ شانس قهرمانی دارند.

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول، مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر می‌گوید امسال هشت تیم انگلیسی در این لیگ شانس قهرمانی دارند.

به گزارش پایگاه خبری البرزورزشی، یورگن کلوپ سرمربی لیورپول می‌گوید در فصل جاری هشت تیم برای قهرمانی در لیگ برتر انگلیس شانس دارند و اگر او و تیمش بتوانند امسال هم مثل سال گذشته قهرمان این لیگ شوند موفقیتی مهمتر از فصل گذشته بدست آورده اند.

 

لیورپول روز یکشنبه در شروع مجدد لیگ برتر بعد از وقفه بازی های ملی به مصاف لسترسیتی صدرنشین فعلی لیگ می رود. این در حالی است که لیست بلندبالای مصدومین لیورپول یورگن کلوپ را با چالشی دشوار مواجه کرده است. یورگن کلوپ متوجه است که تیمش در این فصل برای دفاع از قهرمانی خود با دشواریهایی بیشتر از آنچه انتظار می رفت مواجه است.

 

کلوپ در مصاحبه ای با جیمی ردنپ برای روزنامه انگلیسی دیلی میل که به شکل ویدیویی و از راه دور انجام شد در این باره گفت: " به نظر من امسال هشت تیم شانس قهرمانی دارند. ولی من با چنین شرایطی و با رقابت سخت و دشوار هیچ مشکلی ندارم. خیلی هم عالی است".

 

کلوپ در ادامه صحبتهایش گفت: " ببخشید که این را می گویم ولی در حال حاضر این مساله اصلاً برایم مهم نیست. بعید است امسال کسی بتواند به 100 امتیاز دست پیدا کند؟ این فصل 4 هفته کوتاه تر است؟ با همان تعداد بازی‌ها؟ به نظر من این حرف درست است و امکان ندارد کسی بتواند به چنین امتیازی برسد. حتی 87 امتیاز هم به نظرم بعید می رسد".

 


سرمربی لیورپول در ادامه درباره وضعیت تیمش گفت: " ما بد شروع نکردیم. بله در بازی مقابل استون ویلا یک بازی خاص را پشت سر گذاشتیم. شاید البته به آن شکست نیاز داشتیم. ما از آن استفاده کرده ایم. حالا که باید روز یکشنبه به مصاف لستر برویم. ببینیم در این بازی چه خواهیم کرد".