پنجشنبه نهم فروردین ماه
لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور؛

مصاف استقلالی های سابق در جنوب

روز گذشته در هفته دوم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور دیدار دو تیم تراکتور و نساجی یک بر یک به تساوی کشیده شد.

روز گذشته در هفته دوم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور دیدار دو تیم تراکتور و نساجی یک بر یک به تساوی کشیده شد. 


 نساجی مازندران به دلیل کسب پیروزی سه بر صفر مقابل آلومینیوم و تساوی مقابل تراکتور با چهار امتیاز از دو بازی در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد تیم سپاهان هم که در مسابقه قبلی خود برابر گل گهر سه بر یک شکست خورده بود این بار با اختلاف یک گل برابر حریف آلومینیوم اراک  به برتری دست پیدا کرد تا نوید کیا سرمربی جدید اصفهانی تا حدودی از استرس خارج شود این در حالی بود که دیدار نفت مسجد سلیمان با سایپا نیز یک بر یک به پایان رسید.
عصر امروز در چهارچوب این مسابقات مس رفسنجان به دیدار گل گهر سیرجان خواهد رفت و فولاد خوزستان میزبانی استقلال را در اهواز بر عهده دارد و همچنین ماشین سازی که در هفته اول با اختلاف سه گل مغلوب شهرخودرو مشهد شده بود امرو باید با ذوب آهن در دیدار ستارخان و باقر خان به مصاف برود. اما دوئل محمود فکری سرمربی جدید استقلال با جواد نکونام سرمربی استقلالی فولاد هم دیدنی خواهد بود. باید دید نتیجه نبرد دو کاپیتان و هافبک ملی پوش سابق تیم استقلال به کجا خواهد کشید؟! 
ضمن اینکه فردا پرسپولیس و صنعت نفت آبادان در ورزشگاه آزادی تهران مصاف می روند پیکان و شهر خودرو نیز دیدار به نسبت همسنگی را برگزار خواهد کرد. 
روز جمعه 30 آبان (امروز):
مس رفسنجان – گل گهر سیرجان
داور: کوپال ناظمی
ماشین سازی تبریز – ذوب آهن اصفهان
داور: حمیدحاج ملک
فولاد خوزستان – استقلال تهران
داور: محمد حسینزاهدی فر


نویسنده: حسن امامقلی