جمعه سی و یکم فروردین ماه

موناکو در دیداری تماشایی موفق به شکست پی‌اس‌جی شد

موناکو در دیداری جذاب و تماشایی موفق شد با نتیجه 3-2 پاری سن ژرمن را شکست بدهد.

موناکو در دیداری جذاب و تماشایی موفق شد با نتیجه 3-2 پاری سن ژرمن را شکست بدهد.

به گزارش پایگاه خبری البرزورزشی، در این دیدار ابتدا این پاریسی‌ها بودند که با دو گل کیلیان امباپه در نیمه اول پیش افتادند اما در نیمه دوم و با ورود سسک فابرگاس به زمین، روند بازی به سود موناکو تغییر کرد و این تیم با زدن سه گل در این دیدار به پیروزی رسید. 

دو تیم بازی را هجومی آغاز کردند و در دقایق ابتدایی هر یک موقعیت های خوبی داشتند تا اینکه در دقیقه 26 این پاری سن ژرمن بود که به گل رسید. روی یک ضد حمله بود که با پاس در عمق آنخل دی ماریا، امباپه با دروازه بان حریف تک به تک شد و با یک ضربه دقیق کار را تمام کرد.

 حملات دو تیم بعد از این گل ادامه داشت و هر کدام یک موقعیت خوب را از دست دادند تا اینکه در دقیقه 35 پی اس جی صاحب یک ضربه پنالتی شد. تکل بلند فوفانا روی پای رافینیا باعث شد تا هافبک پی اس جی درون محوطه جریمه موناکو سرنگون شود و داور هم نقطه پنالتی را نشان داد. امباپه پشت ضربه قرار گرفت و علی رغم تشخیص درست مانونه، دروازه موناکو برای بار دوم باز شد.

در دقیقه 39 پاریسی ها به گل سوم رسیدند اما داور بعد ازاستفاده از VAR گل را نپذیرفت. در دقیقه 45 بار دیگر این امباپه بود که دروازه میزبان را باز کرد اما این باز نیز VAR را به مردود اعلام شدن گل داد تا نیمه اول با نتیجه 2-0 به پایان برسد.

نیمه دوم را موناکو با دو تعویض آغاز کرد و فابرگاس و کایو به میدان رفتند؛ تغییراتی که خیلی زود نتیجه داد و موناکو در دقیقه 52 یکی از گل های خورده را جبران کرد. تکل دیالو روی پای شوامنی باعث شد تا توپ مقابل کوین فولند قرار بگیرد و او هم به راحتی دروازه را باز کند.

 در ادامه بازی متعادل شد تا اینکه در دقیقه 65 موناکو به گل تساوی رسید. فابرگاس که درون محوطه جریمه پی اس جی صاحب موقعیت شده بود، توسط کیلور ناواس سرنگون شد اما توپ به فولند رسید و او هم گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

 حملات دو تیم برای زدن گل برتری ادامه پیدا کرد تا اینکه در دقیقه 84 موناکو صاحب یک ضربه پنالتی شد. خطا عبدو دیالو باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد و یک کارت قرمز هم نصیب مدافع پی اس جی شد. فابرگاس پشت ضربه قرار گرفت و با یک شوت محکم، گل سوم را به نام خود ثبت کرد تا موناکو در این دیدار تماشایی به پیروزی 3-2 برسد.