جمعه دهم فروردین ماه
برداشت های کوتاه از لیگ برتر فوتبال کشور؛

گل گهر با قلعه نویی در صدر جدول

لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور در هفته دوم با شکست استقلال و صعود گل گهر سیرجان همراه بود و اما امروز..

لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور در هفته دوم با شکست استقلال و صعود گل گهر سیرجان همراه بود و اما امروز..

عصر امروز تیم پرسپولیس میزبان صنعت نفت آبادان است این بازی راس ساعت 16: 20 دقیقه در ورزشگاه آزادی سوت خواهد خورد این در حالی است که پرسپولیس کمال کامیابی نیا را در اختیار ندارد به همین دلیل یحیی گل محمدی به ناچار مهدی خانی را به میدان خواهد فرستاد باید دید مهدی خانی می تواند مهره مورد نظر سرمربی پرسپولیس باشد این را هم بگوییم که سرمربی صنعت نفت سیروس پور محمدی است. یک مربی جوان و پر انگیزه است.

استقلال کنونی و استقلال ماچونی


استقلال دیروز شکست خورد آن هم مقابل فولاد خوزستان، در این بازی شاگردان جواد نکونام در تیم جنوبی در حالی که با یک گل از نقطه پنالتی وریا غفوری یک بر صفر عقب افتاده بودند در نهایت با گل های فرشاد احمدزاده و پریرای برزیلی برنده از میدان خارج شد. زاهدی فر داور مسابقه دو پنالتی متفاوت برای میزبان و میهمان اعلام کرد که خود حکایتی دیگر دارد. شگردان فکری دیروز در هیچ پستی خوب عمل نکرده بودن از جمله حسین حسینی که درون دروازه این تیم جای داشت این استقلال با استقلال زمان استراماچونی فاصله دارد و دیدیم که مقابل سیستم تدارک دیده شده نکونام شکست خورد.

در این گیر و دار اما گل گهر سیرجان با مربیگری امیر قلعه نویی با دو برد پیاپی کسب 6 امتیاز ، 5 گل زده و فقط یک گل خورده در صدر جدول قرار دارد آیا گل گهر سودای قهرمانی در سر دارد؟! 

نویسنده: حسن امامقلی