جمعه دهم فروردین ماه
افلاکی و پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی نروژ؛

جاذبه و دافعه ورزش ایران

قهرمان سابق تکواندو جهان بعد از 10 سال به ملاقات رئیس فدراسیون تکواندو رفت.

قهرمان سابق تکواندو جهان بعد از 10 سال به ملاقات رئیس فدراسیون تکواندو رفت.


مجید افلاکی قهرمان پیشین آسیا و جهان گفت: این دیدار هفته پیش صورت گرفت و بیشتر جنبه دیدار دوستانه داشت و زیاد کاری به تکواندو نداشتیم.
افلاکی در پاسخ به پرسش ما که آیا فولادگر درخواست همکاری به شما نداده است گفت: پیشنهاد همیشه بوده اما به نظر می رسد که خانواده تکواندو دچار تفرق و پراکندگی شده اند و در این بین برخی از دوستان بی معرفتی کرده اند و کار را به جایی رسانده اند که یکسری آدمهای غیر تکواندویی آمده اند و همه را از یکدیگر دور ساخته اند ما در این بخش مربیان و ورزشکاران خوبی داریم ولی افسوس که اتحاد مثال زدنی تکواندوکاران از بین رفته است و اگر قرار باشد امثال من برگردند خواسته هایی داریم که باید برآورده شود. به هر حال من با آقای فولادگر رفاقت دارم و ای کاش اتفاقاتی که نباید می افتاد در این ورزش رخ نمی داد.
افلاکی درباره پیشنهاد مربیگری یکی از کشورهای اروپایی به وی گفت: مذاکراتی با نروژ انجام دادم تا هدایت تیم ملی این کشور را برعهده بگیرم اما کرونا همه چیز را بهم ریخته اسا برای من موفقیت تیم ملی کشورمان اهمیت بسزایی دارد حتی اگر من یا آقای مهماندوست و دیگر دوستان کنار تیم نباشیم.
تکواندو ایران مربیان و ورزشکاران بسیار زیادی را راهی کشورهای مختلف کرده است که در آنجا به عنوان بازیکن یا مربی توفیقات خوبی را بدست آورده اند مثل؛ رضا مهماندوست یا یوسف کرمی که به کرواسی رفت و معتمد هاشمی که مدتی در کشور هندوستان مربیگری کرده است اینکه ما بتوانیم نیروهای کارآمد خود را در ورزش و همه شوون جذب کنیم مدیریت کرده ایم و البته که اعزام مربی و ورزشکار نیز در آن سوی مرزها بازخورد فرهنگی زیادی خواهد داشت. 


گفت و گو: عباس اسماعیلی