پنجشنبه نهم فروردین ماه

آرمات: اولویت نخبه گزینی با استانهای والیبال خیز است

دیدار پایانی والیبال نوجوانان استان تهران با حضور سرمربی جدید تیم ملی نوجوانان در خانه ملی نوجوانان برگزار شد.

دیدار پایانی والیبال نوجوانان استان تهران با حضور سرمربی جدید تیم ملی نوجوانان در خانه ملی نوجوانان برگزار شد.


در این مسابقات 24 تیم حضور داشتند که در پایان تیم راگاء شهر ری با مربیگری حبیب دهقانی اول شد، رباط کریم با هدایت احمد شوشتری در مکان دوم ایستاد و هیات والیبال قرچک که از سوی نصیری یکی از مربیان سازنده کوچ می شد در جای سوم  قرار گرفت.
مسعود آرمات سرمربی جدید تیم نوجوانان ایران که ناظر این دیدار بود بود گفت: سطح کیفی مسابقات آنقدر بالا نبود که بتوانیم نام بازیکنانی را به عنوان گزینه های تیم یادداشت کنیم اما بهر حال وظیفه خودم می دانم که هر جایی که مسابقه ای در این رده سنی برگزار می شود حضور پیدا کنم.
آرمات افزود: قرار است برنامه های پیشنهادی خودنم را روز دوشنبه به آقای داور زنی ارائه بدهم و درباره کادر فنی تیم نیز نظر ایشان را جویا خواهم شد. یکی از مهمترین برنامه های من سرکشی به استان ها است و در این راه اولویت اول من آذربایجان غربی، مازندران، خراسان و گلستان خواهد بود و برای هر یک از این استان ها زمان جداگانه و طولانی تری را برای دیدن استعدادها و دعوت آنها صرف خواهم کرد ولی برای استانهایی که جمعیت کمتری دارند دو استان را برای گزینش نخبه ها به طور همزمان در نظر خواهیم گرفت.
آرمات تاکید کرد: تحت هر شرایطی ما دو تیم نوجوان همزمان خواهیم داشت تا رقابت و جایگزینی و آزمون مداوم را جاری سازیم و در این رهگذر از همه مربیان شایسته استانها نیز یاری خواهیم گرفت و با یکی از بهترین مربیان بدنساز ایران هم صحبت کرده ایم تا آمادگی جسمانی بازیکنان نوجوان یکسان و علمی انجام پذیرد .

 
گفت و گو: جمشید حمیدی