پنجشنبه نهم فروردین ماه

حمید سیفی با اهالی کشتی استان همدان نشستی برگزار کرد

طی نشستی که بزرگان و مسئولین کشتی استان همدان با دکتر حمید‌ سیفی مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار شد مبنی بر پیشرفت کشتی استان با تصمیم‌گیری اعضای جلسه به نتیجه رسید.

طی نشستی که بزرگان و مسئولین کشتی استان همدان با دکتر حمید‌ سیفی مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار شد مبنی بر پیشرفت کشتی استان با تصمیم‌گیری اعضای جلسه به نتیجه رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در همین راستا در ابتدای جلسه افزود؛ حضور دکتر یاری در راس هیات پرافتخار کشتی استان همدان نعمت بزرگی‌است که اهالی کشتی استان باید قدر وی را بدانند و من هم تمام قد از وی حمایت می‌کنم تا کشتی استان همدان به دوران اوج خودش برگردد.

سیفی در ادامه افزود؛ همدلی امروز اهالی کشتی استان همدان را برای اولین بار بود که مشاهده‌می‌کردم و اولین بار بود قهرمانان و بزرگان ادوار گذشته کشتی استان را در کنار هم بعنوان خدمتگزار کشتی می‌دیدم و مطمئن باشید در آینده نچندان دور شاهد پیشرفت چشمگیر کشتی استان حتی بهتر از دهه ۸۰ خواهیم بود.

سکاندار ورزش استان در پایان عنوان کرد: حمایت‌‌ها از کشتی بدون محدودیت است و قطعا در زمینه آسیب‌شناسی و استعدادیابی برنامه های خوبی دارم که هنوز تحویل هیچ استانی نشده است و در آینده ای بدور از کرونا در اختیار کشتی استان‌ همدان می‌شود.

یاری در این جلسه ضمن قدردانی از حضور مدیرکل ورزش و جوانان در جمع خانواده کشتی استان که خود نیز از مفاخر دایره طلایی کهن دیار هگمتانه است در راستای پیشرفت کشتی استان همدان افزود؛
هم‌اکنون نیز از سرمایه‌های خوبی همچون مسعود کمروند و دانیال شریعتی‌نیا برخورداریم که فاصله‌ چندانی با دوبنده تیم ملی ندارند ولی اگر دیدیم هردوی این قهرمانان نتوانستند در مسابقات انتخابی تیم‌ ملی نتیجه بگیرند علت باخت‌شان آمادگی و قدرت‌بدنی و مربی نبود قهرمانان بزرگسال ما به علت نداشتن حریف تمرینی قدرتمند و فاصله زیاد امتیازی بانفرات بعدی بود که باختند، قطعا برای این مشکل تدابیر لازم را اندیشه خواهیم کرد.

مسعود مصطفی‌جوکار نایب رئیس هیئت کشتی استان همدان در راستای برنامه ریزی تمرینی رده های سنی مختلف کشتی استان افزود:
در قدم اول و برنامه کوتاه مدت ما باید تمرکزمان روی رده سنی ۱۷ تا ۲۰ سال باشد و در گام بعدی باید برنامه ریزی های دقیق خود را برای پشتوانه سازی های کشتی استان در رده سنی سنین پایه باشد تا در ۴ سال آینده پشتوانه کشتی استان تامین شود.

در پایان جلسه با همفکری مسئولین و مربیان سازنده مقرر گردید؛

در گام اول باید در تمامی رده های سنی نفرات منتخب درکوتاه‌ترین زمان ممکن بعد از اتمام محدودیت کرونا مشخص شود.

در قدم بعدی اردوهای خارج از استان با حضور مربیان سازنده و سرمربیان برگزار شود.