جمعه دهم فروردین ماه
درخشش بازیکن بندر دیلم در لیگ ترکیه؛

پیران: 123 امتیاز برای ماردین دینامیک اندوخته ام

بازیکن ایرانی شاغل در لیگ والیبال ترکیه در چهار بازی اخیر 123 امتیاز کسب کرد و یکی از موثر ترین بازیکنان خارجی شاغل در لیگ یک این کشور است.

بازیکن ایرانی شاغل در لیگ والیبال ترکیه در چهار بازی اخیر 123 امتیاز کسب کرد و یکی از موثر ترین بازیکنان خارجی شاغل در لیگ یک این کشور است.


محمد علی پیران نخستین لژیونر والیبال استان بوشهر و شهر بندری دیلم است که در آن سوی مرزها می درخشد وی در گفت و گو با البرزورزشی اظهار داشت: من به اتفاق علی نقی نژاد پاسور گیلانی و صمد اکبری مربی با تیم ماردین دینامیک همکاری می کنیم و سوای ما چهار ایرانی دیگر نیز در ترکیه عضویت دارند که یکی از آنها بهزاد کهنمویی از آذربایجان غربی است.

پیران درباره کیفیت لیگ دسته یک باشگاه های ترکیه ای گفت: 24 تیم در دو گروه با هم بازی می کنند ولی بازیکنان بومی ترکیه به لحاظ فنی و تکنیکی از ایران پایین تر هستند در واقع والیبال کشور ما یک سر و گردن از ترکیه بالاتر است اما در همین لیگ یک ترکیه پشت خط زن و دریافت کننده تیم ملی ونزوئلا که رقیب تیم ملی ما در بازی های المپیک هستند بازیکنانی از اسلوکی ، کلمبیا و روسیه نیز در تیم های مختلف حضور دارند و بازی در ارتفاع بالا که ایده آل مدیریت مدرن است در این مسابقات اعمال می شود.


وی افزود: تیم ما در گروه B بازی می کند که گروه بسیار دشواری است و نکته جالب اینکه تا هفته پیش تمامی مسابقات در حضور تماشاگران برگزار می شود آن هم در شرایطی که سالن جای سوزن انداختن نبود ولی از این هفته که به دستور آقای اردوغان رئیس جمهور ترکیه تردد در ساعت 8 شب ممنوع شده همه مسابقات باید قبل از این ساعت به پایان برسد.
پیران تاکید کرد: همه تیمهای لیگی این کشور سالن اختصاصی دارند که یک نما از سالن ماردین دینامیک را هم ارسال می کنم در حقیقت از بابت امکانات و تاسیسات تیم های ایرانی به هیچ وجه با ترکیه قابل مقایسه نیستند. 
پیران یاد آور شد: دو بازیکن اهل استان گلستان در تیم اورفا و یک بازیکن در تیم چاتای بازی می کنند.


گفت و گو: جمشید حمیدی