جمعه دهم فروردین ماه
مربی تیم والیبال ستارگان بابل؛

رمضانی: خودم هستم و یک دنیا مشکلات

 دور رفت لیگ برتر والیبال بانوان باشگاه های کشور در شرایطی روز دوم را پشت سر گذاشت که دو تیم سایپای تهران و شهرداری قزوین به نتایج خوبی دست پیدا کردند.

 دور رفت لیگ برتر والیبال بانوان باشگاه های کشور در شرایطی روز دوم را پشت سر گذاشت که دو تیم سایپای تهران و شهرداری قزوین به نتایج خوبی دست پیدا کردند.

 اما حضور یک تیم از مازندران آن هم بعد از سالها می تواند جالب توجه باشد و در نبود تیم های قم، سمنان و دو آذربایجان شرقی و غربی که مشارکت گهگاهی دارند تیم سروقامتان بابل به نوعی نشانه سرزندگی والیبال زنان در استان سرسبز شمالی خواهد بود.
نادره رمضانی مربی بین المللی تیم ستارگان بابل در توجیح دو شکستی که شاگردانش خورده اند گفت: ما فقط نیم ساعت قبل از قرعه کشی مسابقات با تشویق دکتر رنگرز و خانم عرب اعلام آمادگی کردیم و از بابت داشتن تمرینات دو ماه از همه حریفان عقب بودیم. به لحاظ مالی اسپانسری نداریم و وعده های نماینده های محترم بابل در مجلس و حمایتهای مردمی دل خوش کرده ایم. 

جای خالی دو ملی پوش

وی افزود: چون پول کافی نداشتیم نتوانستیم بازیکنان بومی مثل سودابه باقر پور و مونا خواجه کلایی بازیکنان ملی پوش را به استخدام در آوردیم بنابراین به جز مونا رمضانی که از گیلان به تیم ما پیوسته است همه بازیکنان ما از آمل ، بابل و بابلسر گلچین شده اند. سوگند عبداله پور ، کیمیا کیانی ، نرگس عسگری، نگار حسینی نژاد و فطمه عباس نژاد و سارا آقاجانی و آتوسا ملک نژاد  بازیکنان مطرح ما هستند و نیز ساحل معصومی را در ترکیب داریم.

رمضانی در ادامه بیان کرد:  واقعیت این است که باید به فکر تقویت تیم در مرحله برگشت باشیم. دوست نداریم پیاپی ببازیم و از این بابت خجالت بکشیم من یک دبیر بازنشسته ورزش هستم چون فیزیولوژی ورزشی هم خوانده ام مربی، بدنساز و فیزیوتراپ تیم هم هستم تیم داری در این شرایط بسیار دشوار است می دانم که برخی ها قدردانی هم نمی کنند هیچ، بلکه مایع دلسردی هم می کنند اما افتخارم این است که  برای استانم تلاش می کنم.  


گفت و گو: جمشید حمیدی