جمعه دهم فروردین ماه

اسلامی: 8 کرونایی را با قرنطینه به موقع بسلامت رساندم

قزوین اگرچه به شهر والیبال شهرت دارد ولی به تناوب در بسکتبال تیم داری کرده است و امسال از قضا در هر دو بخش آقایان و بانوان تیم های خوبی داریم.

محمد اسلامی سرمربی تیم شورای شهرداری قزوین در گفت و گو با خبرنگار البرزورزشی در خصوص وضعیت حاکم بر تیمش اظهار کرد:  با توجه به اینکه شرایط خاصی در جامعه حاکم است و بیماری منحوس کرونا روی زندگی شخصی شهروندان کشور هم تاثیر گذاشته است به این خاطر تیم ما هم با رعایت تمام قوانین و ضوابط و رعایت پروتکل های بهداشتی تمریناتش را انجام می دهد و سعی شده است که با جدیت به فکر سلامت بازیکنان تیم ما باشیم.

وی افزود: لیگ های فدراسیون بسکتبال به صورت متمرکز و در تهران برگزار می شود خوشبختانه تا زمان شروع رقابتهای لیگ چند نفر از بازیکنان ما که دچار این بیماری شده بودند دوره نقاهتشان را طی کردند ولی برخی از تیم ها مانند؛ اکسون تهران و پدافند مشهد که هر کدام چند بازیکن کرونایی داشتند به درخواست خود فدراسیون بسکتبال در این رقابتها حضور نداشتند و مسابقه شان تا بهبود بازیکنان لغو شد.
اسلامی در مورد وضعیت بازیکنانش در رقابتهای لیگ بیان کرد: به درخواست فدراسیون بسکتبال دو بازی را با تیم آویژه صنعت مشهد به رقابت پرداختیم که در بازی اول 69-65 بردیم و در بازی دوم 52-69 صدر نشین شدیم.
وی در مورد تعداد بازیکنانش که درگیر کرونا شده بودند اعلام کرد: ما جزو اولین تیم هایی بودیم که اعلام کردیم 8 بیمار کرونایی داریم اما با برنامه غذایی مناسب و قرنطینه بازیکنان در سالن دانشگاه و برنامه پزشکی خوب بازیکنانمان سلامتی خود را به دست آوردند.
سرمربی تیم شورای شهرداری قزوین  در مورد تعداد مصدومان این تیم خاطر نشان کرد: ما سه مصدوم به نام های رضا رنجبر از ناحیه مچ پا، محمد حیدری از ناحیه کمر و احسان دبیراذعان مصدومیت جزئی در سفید ران پا داشتند ولی حال بقیه بازیکنانمان خوب است.
وی در مورد تعداد بازیکنان خارجی که در تیم شهرداری قزوین جذب کرده اند تصریح کرد: تابحال دو بازیکن خارجی برای تیم گرقته ایم که یکی از آنها به نام مالکن گرند اصالتا امریکایی و دیگری ویورلی فتین آلمانی امریکایی است.
اسلامی در خصوص وضعیت تمرینات اذعان داشت: با توجه به اینکه ما در گروه یک هستیم شرایط تمرینی خوبی داریم و همچنین بازیکنان خارجی جذب کرده ایم زیرا رقابتها سنگینی در پیش داریم و در حال تلاش هستیم که صدر نشین باشیم که در این مورد باید بگویم مدعیان تیم ما اکسون تهران، مس رفسنجان و کردان آبادان و تیم آویژه صنعت مشهد هستند.


گفت و گو: الهه طائمه